C
crazyrichard
Guest
hier nog een verslag van een lopend projectje ...
een nissan laurel gsx van aoshima
ga een beetje op de oldskool japanse tuning toer
custom made deep dish wheels , hiervoor heb ik american racing velgen gebruikt , eigenlijk iets voor een musscle car of rod'
de stijl die ik aanhoud >
gladmaken an de luchtroosters achterop , verder ook de knipperlichten op het voorscherm geshaved en de merken op de flanken verwijderd
interieur in zwart / zilver / chroom
de bumper heb ik verzaagd en daar komt een intercooler , gemaakt van een goedkoop speelgoedautotje en gespoten
custom made uitlaat , beetje bosoku stijl maar dan mild
en vandaag de primer erop gespoten
daarna zeer licht babyblauw erop gespoten en na 5 minuten gelijk 1 laag clear (zelfde merk) , dat laat ik 24 uur uitharden en dan komt er nog 1 laag clear op
de blauwe lak
clear coat
een nissan laurel gsx van aoshima
ga een beetje op de oldskool japanse tuning toer

custom made deep dish wheels , hiervoor heb ik american racing velgen gebruikt , eigenlijk iets voor een musscle car of rod'

de stijl die ik aanhoud >

gladmaken an de luchtroosters achterop , verder ook de knipperlichten op het voorscherm geshaved en de merken op de flanken verwijderd

interieur in zwart / zilver / chroom

de bumper heb ik verzaagd en daar komt een intercooler , gemaakt van een goedkoop speelgoedautotje en gespoten

custom made uitlaat , beetje bosoku stijl maar dan mild

en vandaag de primer erop gespoten

daarna zeer licht babyblauw erop gespoten en na 5 minuten gelijk 1 laag clear (zelfde merk) , dat laat ik 24 uur uitharden en dan komt er nog 1 laag clear op
de blauwe lak

clear coat