Nitro auto 1/8

Met een backflip bedoel je dat als je gas geeft de wagen al flipt, over een schans en dan de flip? In dat geval kun je elke buggy wel n backflip laten maken.

Pffff...... Als je dat als schans gebruikt kan elke buggy het .....

Rond de 70~80 kan je trouwens wel vergeten offroad , mijn MBX-5R voorzien van een RB S7 met bijpassende pijp komt met moeite op straat aan de 75 km/h.

Backflips lukt met elke buggy zolang de motor goed af is gesteld en (heeeel belangrijk) de schans de buggy ook de mogelijkheid geeft om een backflip te maken.

Een auto is om mee te rijden, misschien als je loopings wilt maken dat een vliegend apparaat beter is?

Wat jij wilt vereist een stevige auto en een goede motor, misschien beter om een Savage te pakken, die haalt je gewenste snelheid, kan backflips maken, is stevig en het meest belangrijk: makkelijk onderdelen voor te krijgen want die zal je dan nodig hebben....

Ik denk dat je minimaal een kyosho inferno mp9 tki3 met een RB BXR motor nodig hebt.

dan heb je zeker de snelheid die je zoekt, maar vind het dapper als je dan nog backflips durft te maken ;)

nee natuurlijk heb je dat allemaal niet nodig.
Maar het is het zoveelste zinloze topic hier.

Goed, een serieuse reactie dan:

Beste strongbird, ik maak uit je andere posts op dat je het afstellen van de motor en vooral het herkennen van een goede afstelling nog niet helemaal onder de knie hebt.

Dus gewoon goed leren afstellen, schans in elkaar timmeren en een willekeurige buggy, truggy of monstertruck volgas in de richting sturen en dan moet het lukken.

vol gas houden en je auto maakt een backflip.

Hoe groter de wielen, hoe makkelijker een backflip eh.

Zou al wat reserve draagarmen en shocktowers meebestellen :D...

Back