Ok ik zal hem bellen de uitkomst post ik hier wel op het forum kijken we dan wel verder.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Je hebt gelijk toen ik zocht op cen ct4 krijg ik veel hits op youtube alleen die waren allemaal oud (2005) dus ik vraag me af hoelang ik er nog onderdelen voor kan krijgen.De meeste info van dit bericht kun je meteen vergeten, fout advies help je niemand mee, als je het antwoord niet weet reageer dan niet!
Ook de onderbouwing is rubish.....
@ TS probeer de juiste reacties van de onzin te onderscheiden, ik kijk naar de wat meer ervarende mensen op dit forum.
Als ik bij de imageinfo kijk:Lol is dat de FW-06? :O
Typ gewoon op Google Kyosho Fazer in, en krijg deze als 1e-.-
Het feit dat je gewoon een plaatje Googled, deze hier plaatst en vervolgens beweert dat dit de auto is waarvan je de naam hebt ingetikt, terwijl je eigenlijk niet eens weet of dat zo is (je hebt het zelfs niet gecontroleerd), zegt veel over de betrouwbaarheid van de rest van je "adviesposts". Het is je geloof ik al vaker gezegd: geef alleen advies als je zeker weet dat het klopt (bijvoorbeeld uit eigen ervaring) Meepraten is leuk, maar door verkeerd advies te geven kun je anderen schade toebrengen!
KOOP BIJ DE MAN DIE OOK ONDERDELEN LEVEREN KAN! en anders gewoon effe lekker doorsparen! grrrrrroetjes van de old dutchman. p.s. als je filmpjes van mijn hobbys wil zien ga naat you tube en dan invullen rietvogel48ik ben al bij de modelbouwwinkel geweest maar die hadden modellen vanaf ong 300 euro en dat vindt ik een beetje te veel.
Dus in mijn prijsklasse onder 200 euro bleven deze over.
Dus was mijn vraag of ik voor de reely air attack 1:8 of de cen racing ct-4 1;10 moet gaan?