nitro auto cen racing: citroen xsara

De meeste info van dit bericht kun je meteen vergeten, fout advies help je niemand mee, als je het antwoord niet weet reageer dan niet!
Ook de onderbouwing is rubish.....

@ TS probeer de juiste reacties van de onzin te onderscheiden, ik kijk naar de wat meer ervarende mensen op dit forum.
Je hebt gelijk toen ik zocht op cen ct4 krijg ik veel hits op youtube alleen die waren allemaal oud (2005) dus ik vraag me af hoelang ik er nog onderdelen voor kan krijgen.

Lees goed!!!! Er staat Almost ready to run, dus de zender en servo's zullen er niet bij zitten.
Bel anders even met de winkel en dan weet je het zeker.

De foto die ElectrischeRutger laat zien is de Kyosho FW-06 en niet de fazer.

M.v.g. Mark

@ qracing: ja tuurlijk maar er moeten toch nog wel ergens onderdelen te vinden zijn?

Trouwens deze auto is erg degelijk (volgens vele oude topics) maar ja als er geen onderdelen voor zijn houdt het wel op, want van zelfs de beste rc auto's gaat wel een iets stuk.

Meestal als de karretjes zo goedkoop worden zijn de onderdelen al heel schaars, mede doordat of de leverancier al eerder is gestopt of de fabrikant ....

Ik zou voor wat gerenommeerd merk kiezen,of een tweede kopen voor alleen de onderdelen......

Tapatalk V 1.31.1

Lol is dat de FW-06? :O
Typ gewoon op Google Kyosho Fazer in, en krijg deze als 1e-.-
Als ik bij de imageinfo kijk:
Het feit dat je gewoon een plaatje Googled, deze hier plaatst en vervolgens beweert dat dit de auto is waarvan je de naam hebt ingetikt, terwijl je eigenlijk niet eens weet of dat zo is (je hebt het zelfs niet gecontroleerd), zegt veel over de betrouwbaarheid van de rest van je "adviesposts". Het is je geloof ik al vaker gezegd: geef alleen advies als je zeker weet dat het klopt (bijvoorbeeld uit eigen ervaring) Meepraten is leuk, maar door verkeerd advies te geven kun je anderen schade toebrengen!

@TS: als je nu gewoon eens begint met je in te lezen. Er zijn al meer dan genoeg topics over wat goede / betaalbare beginnersmodellen zijn.

ik heb verspaget gebeld en ze zeiden dat er inderdaad eerst alleen nog maar onderdelen in amerika te krijgen waren.
Maar dat zij sinds kort ook weer onderdelen voor deze auto kunnen leveren.
Maar nu zit ik nog met 1 ding ga ik voor de reely air attack of voor de cen racing ct4?

Zit er een hobby winkel bij je in de buurt? Kijk eens wat hij heeft aan merken. Onderdelen zijn heel belangrijk en als je elke keer 5 dagen op je bestelling zit te wachten is er ook geen lol aan. Hetzelfde geld ook voor een wagen met plastic van boter. Dan wordt je wagen vanzelf erg duur.

En wat Micropuller zegt; Lees je in, er zijn zat topics met beginnerswagens.

ik ben al bij de modelbouwwinkel geweest maar die hadden modellen vanaf ong 300 euro en dat vindt ik een beetje te veel.
Dus in mijn prijsklasse onder 200 euro bleven deze over.
Dus was mijn vraag of ik voor de reely air attack 1:8 of de cen racing ct-4 1;10 moet gaan?

Laatst bewerkt:
ik ben al bij de modelbouwwinkel geweest maar die hadden modellen vanaf ong 300 euro en dat vindt ik een beetje te veel.
Dus in mijn prijsklasse onder 200 euro bleven deze over.
Dus was mijn vraag of ik voor de reely air attack 1:8 of de cen racing ct-4 1;10 moet gaan?
KOOP BIJ DE MAN DIE OOK ONDERDELEN LEVEREN KAN! en anders gewoon effe lekker doorsparen! grrrrrroetjes van de old dutchman. p.s. als je filmpjes van mijn hobbys wil zien ga naat you tube en dan invullen rietvogel48

Back