Nitro auto kopen?

En de XSS heeft nog maar dubbele stalen remschijven. Als je de dubbele rode remschijven neemt is het nog net ff beter..

@Monstertruckje.
-HPI Bullet
-HPI Firestorm
-HPI savage

waarom deze 3 zeer verschillende auto's met elkaar vergelijken..

Ik zie net een topic in gevraagd, je hebt je budget nu ongeveer gehalveerd?
Voor 125 euro wordt het echt lastig om een complete savage of truggy te krijgen.
En als je al wat vind zou het goed kunnen dat je er voor 100 euro nieuwe onderdelen op moet zetten.

Ik zou gewoon even doorsparen voor een goeie savage of truggy.
En anders kun je eens naar 1:10 kijken.

Ik zie net een topic in gevraagd, je hebt je budget nu ongeveer gehalveerd?
Voor 125 euro wordt het echt lastig om een complete savage of truggy te krijgen.
En als je al wat vind zou het goed kunnen dat je er voor 100 euro nieuwe onderdelen op moet zetten.

Ik zou gewoon even doorsparen voor een goeie savage of truggy.
En anders kun je eens naar 1:10 kijken.

hahaha....... voor 125 euro een nitro auto kopen....

mischien een motor maar..... sorry maar dat gaat hem echt niet worden!!

hahaha....... voor 125 euro een nitro auto kopen....

mischien een motor maar..... sorry maar dat gaat hem echt niet worden!!

hahahaha een motor voor 125 euro pfff nou sorry hoor dat gaat het em ook niet worden, weet niet wat jij voor motoren jij op je autootjes hebt maar echt hard zullen deze niet gaan.:rolleyes:

Klopt 125 euries is zeker aan de lage kant maar dit kun je iemand ook anders vertellen;)

hahahaha een motor voor 125 euro pfff nou sorry hoor dat gaat het em ook niet worden, weet niet wat jij voor motoren jij op je autootjes hebt maar echt hard zullen deze niet gaan.:rolleyes:

Klopt 125 euries is zeker aan de lage kant maar dit kun je iemand ook anders vertellen;)

dat heb ik niet gezegd dat die kei hard ridjen maar 125 euro is echt aan de lage kant....

@Monstertruckje.
-HPI Bullet
-HPI Firestorm
-HPI savage

waarom deze 3 zeer verschillende auto's met elkaar vergelijken..

uiteraard als je ze precies gaat vergelijken zijn ze heel anders maar toch hebben ze een ding gemeen: ze zijn goed om mee te beginnen.

nitrobull 28 kost 100 euro. En zeker wel kei hard voor zo weinig geld.

als je een nitrobull/ force spul wilt kan je voor 100 klaar zijn maar voor een degelijk blokje ben je echt wel meer kwijt

maar goedkope blokken hoeven niet perse langzaam te zijn kijk maar naar een alpha f850. die is niet bepaald langzaam te noemen en niet al te duur (150 zonder uitlaat) maar de uitlaat die het beste er op kan zijn wel weer tegen de 100 euro en dan zit je al over de 200 dus tja het is hoe je het bekijkt

Laatst bewerkt:
ik ben zelf net begonnen met een losi lst2 ik moet zeggen dat ik er nu wat kleine probleempjes mee heb waarschijnlijk is dat vanuit de fabriek,maar dat word nu opgelost in de winkel waar ik hem gekocht heb.
de reden dat ik deze auto aangeschaft heb is het volgende.
1.het is een verschrikkelijke sterke auto de matriaalen zijn sterk en robuust.
2.het is een auto met een hele goede moter een big block en geloof me die moter is verschrikkelijk sterk en snel.
3.het is een wat grotere auto waar je flinke sprongen mee kan maken en door het bos of strand kan scheuren zodat ie niet snel gaat vervelen.
4.onderdelen van losi kan je overal op internet krijgen dus je hoef er niet naar te zoeken je toets in bij google losi parts en de websides vliegen om je oren.
5.het is een rtr, ready to run auto dus opladen nitro erin en rijden maar.
6.het is een overkomplete auto 4x4 dikke moter hoge en lage keering dus (knallen of een kind voor trekken) voor en achter difrencieel sterke servos (hij kan achteruit rijden)ook wel is makkelijk.en hij springt zo van de boulevard van scheveningen af (2 meter hoog)het strand op zonder schrammetje ook leuk.

dus zoek je fun en power koop een losi.

ps. er stond er 1 te koop aangeboden op marktplaats.nl vraagprijs bod vanaf 250 euro.

haha duidelijk gevalletje tunnelvisie.

maar losi is inderdaad wel erg sterk.
Je zult alleen ander gereedschap aan moeten schaffen aangezien ze niet met het metrisch stelsel werken in Amerika.

Maar of de lst2 nu echt zoveel sterker is als de savage? ik vraag het me af.
en onderdelen voor de savage zijn ook overal te koop.

haha duidelijk gevalletje tunnelvisie.

maar losi is inderdaad wel erg sterk.
Je zult alleen ander gereedschap aan moeten schaffen aangezien ze niet met het metrisch stelsel werken in Amerika.

Maar of de lst2 nu echt zoveel sterker is als de savage? ik vraag het me af.
en onderdelen voor de savage zijn ook overal te koop.

hpi onderdelen zijn sowieso snel geleverd...

mijn oom heeft de savage en de savage xxl.
hij heeft ook een lst gehad die heeft hij tot kort verkocht aan een vriend voor een vriende prijsje omdat hij het leuk vond dat ie ook wilde beginnen.
nu heeft hij zondag met me lst2 gereden hij kon maar 2 dingen zeggen......ik heb spijt dat ik die van mij weg gedaan heb....en volgende maand ga ik kijken voor een nieuwe want die wagen is echt bere sterk!!!
vergelijk de draagarmen de veren de moterkracht het springen (hoe vaak gaat een savage op ze kop) enz enz...
ik wil zeker niet zeggen dat savage een slechte wagen is want ik heb er ook aan gedacht in de eerste instantie, maar op advies van iemand met heel veel ervaring en praktijk ben ik voor de losi gegaan.
op youtube kan je het zo zien en vergelijken (lst2 vs savage)maar goed misschien ben ik bevangen door het merk losi zo ieder ze ding.
ik kan er maar 1 ding op zeggen.......komt tijd komt raad.

ps.een gereedschap setje compleet voor je hele wagen kost 35 euro dat is bijna net zo duur als een kannetje nitro.

mij lijkt het niks ik vind er ook weinig over op internet ja dat hij uit china komt maar verder...? heb er geen ervaring mee maar de eerste indruk..mij lijkt het niks ff youtube kijken misschien hij al er wel op staan promo filmpie of zo :D

Deze auto kopen voor 80,- euro??? slechte koop of juist niet ??

De auto heeft maar ca 5 uur gelopen en alles is dus nog in nieuwstaat
Hij staat nu een paar jaar op zolder, t is dus waarschijnlijk niet zo dat hij direct loopt, want er zal best stof in zitten.
heeft een nieuwwaarde van ruim 300 euro. Gekocht bij Shamrock in Maastricht.

Het is een schaal 1/8.

ImageShack® - Online Photo and Video Hosting

http://img11.imageshack.us/img11/3272/ptjb6qoaz5is53tnrfqsda.jpg

Volgens Roelof (THNX) is dit het merk: wie-weet-hoe-het-werkt-ouderwetse-nitro-wagen-zonder-druknippel-op-uitlaat

Laatst bewerkt door een moderator:
Back