nitro brandstof

• Topicstarter Topicstarter fred moeijes
  • Startdatum Startdatum
wachten en wachten

Vanmiddag even in haaksbergen geweest bij Wildenborg. De zaak daar is helemaal verbouwd en alle "speelgoed ligt nu op de eerste verdieping. Ze hebben een zeer groot assortiment nu en ook alles voor modelbouw. Er lag ook een nitrocar helemaal compleet alleen de benzine moest er nog bij. De prijs op de doos ???? € 89,--. we keken elkaar aan met een blik van: alsjij hemniet koop dan neemik hem mee. Dus ik voor de zekerheid maar even bij de kassa vragen wat er met die auto aan dehand is. De verkoper haalde het plakkertje er af en daaronder zat nog een andere van € 389,--. Dus de koop ging niet door. Het vertelde me dat het al de tweede keer was die dag dat ie zo een plakkertje er af had gehaald en vorige week ook al een aantal keer. Het schijnt dat er iemand is die de plakkertjes er op plakt en een dag later terug komt en dan kijkt of er achter de kassa een parttimer zit die nergens verstand van heeft, en die auto dan zo voor 89,- afrekend. Anders hadik hem gekocht voor "autootje er bij"

Ik zit nog steeds te wachten op mijn bestelling. Ik hoop dat Selectvracht in de avond ook bezorgt bij particulieren, anders ben ik voor niks de hele dag zo nerveus geweest.

After-run olie hadden ze daar niet. Kun je ook naaimachine olie er voor gebruiken ?????
Boekelo ligt voorbij Haaksbergen maar dat maakt niet uit. Alleen wat is er in Boekelo dan te beleven?? En hoe komt iemand van Hogeveen bij Boekelo???? Dan moet er wel iets heel speciaals zijn daar...

let te wheels rolling en ook na 1 juli de uitlaat roken

Heey ik zag dat je dacht dat je brandstof bij Conrad in boekelo kon halen.

Helaas kan dit niet meer want ik woon ook in Neede en haalde ook mijn brandstof in boekelo.
Maar Conrad zit daar nu niet meer.:(

Dus nu haal ik mijn brandstof altijd bij Bosman in Doesburg is ook vrij dichtbij.:D

Hopelijk kun je hier wat mee,

Vandaag uitgevonden dat Wildenborg in haaksbergen niet alleen maar sierbordjes en 7kleurenpennen verkoopt, maar op de eerste verdieping een mega-Zelfbouw afdeling heeft met veel losse onderdelen, kant en klare auto's en ook benzine.

Waar rij jij eigenlijk in neede zonder dat andere gestoord worden van het geluid???
Misschien kunnen we in de toekomst daar een keer rijden op afspraak. Kun je me meteen een beetje helpen als ie niet goed loopt.... Je eerste autootje koop je natuurlijk maar één keer.

let te wheels rolling

Neede

Vandaag uitgevonden dat Wildenborg in haaksbergen niet alleen maar sierbordjes en 7kleurenpennen verkoopt, maar op de eerste verdieping een mega-Zelfbouw afdeling heeft met veel losse onderdelen, kant en klare auto's en ook benzine.

Waar rij jij eigenlijk in neede zonder dat andere gestoord worden van het geluid???
Misschien kunnen we in de toekomst daar een keer rijden op afspraak. Kun je me meteen een beetje helpen als ie niet goed loopt.... Je eerste autootje koop je natuurlijk maar één keer.

let te wheels rolling

Ik woon in Neede op de industrie terein (aan de handelsweg waar ook Wtec/EML aan zit) dus ruimte zat op straat vooral na 7 uur

Ps: heb laatst ook 3 liter 10% gehaald bij de wilden borg van modeltechnics geloof ik.:p
zelf heb ik trouwens de mudmaster 1:8 buggy van carson

rijden

lijkt me trouwens leuk om een keer samen te gaan rijden bijvoorbeeld ergens in het wandelpad rondom de industrie terein kan perfect met offroaad buggy's.
En helpen met je afstelling is geen probleem heb zelf namelijk al heel wat kennis/ervaring hierover opgedaan.

Dus ik hoor graag van je........:D

Boekelo ligt voorbij Haaksbergen maar dat maakt niet uit. Alleen wat is er in Boekelo dan te beleven?? En hoe komt iemand van Hogeveen bij Boekelo???? Dan moet er wel iets heel speciaals zijn daar...

Heb 2 jaar Hengelo/Enschede gereden, en Conrad had toen nog een winkel in Boekelo, als ik dan moest wachten omdat me teruglading in Hengelo nog nie klaar was ging ik daar wel eens kijken en kon ik met de truck zo binnendoor naar Hengelo, maar:

Micropuller

Voor wie het nog niet wist:

Electronic Store Boekelo

De Conrad Electronic Store in Boekelo is gesloten.

Op 20 januari 2006 heeft de winkel in Boekelo, na 20 jaar, zijn deuren gesloten.

Met een assortiment van 80.000 producten werd het te moeilijk om een goede selectie te maken voor de kleine winkel.

Daarnaast wordt internet een steeds belangrijker medium voor Conrad.
Op deze website kunt u het complete assortiment van 80.000 producten vinden!
Hier vindt u ook als eerste nieuwtjes, tips en speciale aanbiedingen.

Vanaf nu winkelt u bij Conrad dus gemakkelijk vanuit huis en wordt uw bestelling comfortabel thuis afgeleverd!

rijden??

Hoe wou je dat doen dan met je versleten motor want je hebt nog steeds niks nieuws.
En eigenlijk moeten we dit even in prive gesprek doen want we wijken een beetje van de topic af geloof ik........:confused::confused:

Hoe wou je dat doen dan met je versleten motor want je hebt nog steeds niks nieuws.
En eigenlijk moeten we dit even in prive gesprek doen want we wijken een beetje van de topic af geloof ik........:confused::confused:
ja vampire zorg eerst maar eens dat je een nieuwe auto hebt en dan zien we wel weer
maar we dwalen inderdaad een beetje af:yes:

Back