Nitro Bull 28 draait omgekeerd?

Hij reageert idd op jou ...

De eerste persoon die een Savage gestart krijgt op een startbox moet namelijk nog gevonden worden ;)

Aha, naja ik zou niet weten dat een savage niet met een startbox aangaat (nu wel dus) dus geen inkoppertje. Alleen voor die mensen die een savage kennen. Niet een echte westrijd auto begrijp ik dus maar dat was dan ook een inkoppertje voor degene die hem kennen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo :D

Gisteren is m'n Nitro Bull 28 toegekomen, natuurlijk onmiddellijk gemonteerd op m'n Savage en vlijtig begonnen met inrijden!

Nu merk ik wel iets raars....ik ben namelijk in staat om mijn motor af en toe in de verkeerde richting te starten! De motor heeft dan welliswaar 0% power en raakt bijna niet in toeren, mar hij draait wel... Is dit normaal? Of is dit gewoon een fenomeen dat enkel kan bij het inrijden? Ik heb het in elk geval met m'n vorige on-road auto nog nooit voorgehad....

Kan dit schade veroorzaken? In principe niet zou ik denken...
De spur van de Savage pakt enkel in 1 richting, dus wanneer m'n motor de verkeerde kant aan het opdraaien is blijven de wielen gewoon stilhangen, of draaien ze lichtjes achteruit.

Voor de info, ik werk met een trekstarter en die staat zééker wel juist gemonteerd :)

Groetjes!

Waar heb jij deze motor gekocht. Ben namelijk zelf ook van Belgie :)

MVG

Waar heb jij deze motor gekocht. Ben namelijk zelf ook van Belgie :)

MVG

Goh bij iemand bij onze Noorderburen die een niet-gebruikte motor hier te koop aanbood ;)

Normaal gezien zou ik de motor hier nieuw kopen (Albatros in Mechelen), maar bij Graupner is hij al enkele maanden niet meer op stock en ik werd het wachten een beetje beu..vandaar :).
Op de Graupner site staat nu wel te lezen dat hij vanaf 10 mei weer leverbaar is :D

Back