Nitro MT of een Serpent impulse pro

  • Topicstarter Topicstarter Herman te H.
  • Startdatum Startdatum
H

Herman te H.

Guest
ik zit heel erg te twijfelen of ik nu een serpent
of een hpi nitro MT moet kopen wie kan
mij advies geven
:roll:
 
nou je vraagt wel een hele lastige vraag.

de een is offroad en de ander onroad.
wil je naar het circuit gaan en is dat omde hoek zo dat je er veel kan vertoefen dan zal ik een serpent kopen.

heb je meer aan parkeer plaatsen dan zal ik voor offroad gaan en lekker gaan crossen.

want parkeer plaats rijden komt je heel snel je strot uit.
 
kijk dat is nou net het probleem
ik woon vlak bij evmc velp

maar heb ook veel terrein in de buurt om
je lkkr te crossen

en beide vind ik echt leuk want ik
dus een sprint en daar rijd ik bijna iedre dag mee
 
Dan zal ik een serpent kopen als je naast het circuit woont.

of je koopt nu een offroad want je hebt al een onroad en kan je daarmee op het circuit en spaar je opnieuw voor een serpent.
 
Mja... hier worden 2 totaal verschillende modellen aangegeven.

Waarom geen tussenweg zoals een HPI Nitro RS4 Rally met slicks voor op het circuit en noppenbandjes voor op het terrein. (is maar een idee)

En de Nederlandse economie steunen door een Serpent te kopen ?
Neuh, je steunt alleen maar de onkosten van de fabrieksrijders (zoals bij ieder merk)
 
Ik heb nu een Impulse pro en wil een MT erbij.
Maar dat wil niet zeggen dat je een MT moet nemen want als ik een MT had gehad had ik nu een impulse pro gewild, want ik ben er heel blij mee.
 
MobFigure zei:
Ik heb nu een Impulse pro en wil een MT erbij.
Maar dat wil niet zeggen dat je een MT moet nemen want als ik een MT had gehad had ik nu een impulse pro gewild, want ik ben er heel blij mee.

Een man naar mijn hart! Dat Roelof nog Serpent kan typen??!! 8O bv
 
jah idd het begint nu echt heel vervelend te worden.

:ontopic:
ik weet niet precies wat ik zou doen.
ik zou opzich wel een serpent kopen voor op het circuit.
maar als je er naast woont en je rijd nu al met je sprint op het circuit en je denkt toch aan ofroad zal ik voor ofroad gaan want onroad heb je al.

eigenlijk het zelfde als ik boven al gezegd had :wink:
 
Ik wil alleen aangeven dat een Sprint Rally iets hoger ligt dan een standaard tourwagen en met het gebruik van andere banden die ook prima op het circuit te gebruiken is, 2 vliegen in 1 klap.
 
Back
Top