nitromethaan vloeibaar?

hallo,

ik heb even een vraagje.
ik had ergens gelezen dat je bij de apotheker nitromethaan kon (en goedkoper) krijgen dus ik ernaar toe.
en toe ik daar had gevraagd of ze nitromethaan hadden vroegen ze
POEDERVORM?
bestaat dit dan ook al

zo ja kan je dit dan ook mengen met brandstof

of weet iemand waar je het ergens anders goedkoop krijgt.
mij de modelbouwwinkel moet ik dat de volle prijs betalen.

kevin

ik denk niet dat je dit in poedervorm kunt mengen met je brandstof. het zal misschien wel oplossen, maar de vloeistof wordt er dikker door (denk maar aan: zout oplossen in water, of water toevoegen aan zout)

wanneer je methanol verdampt, zal er dus een smurrie van olie en je opgeloste poeder (koek?) overblijven.

maar inderdaad, ik had ook nog nooit gehoord van nitromethaan in poedervorm... en dan zal het ook vast niet zuiver zijn, want zuivere nitromethaan is vloeibaar, voor zover ik weet.

Nitromentaan bestaat alleen als vloeibaar en is in apoteken duurder als in de modelbouwwinkel omdat het minder water bevat.

En motoren lopen makkelijk zonder.

Heb je dus niet nodig.

Mvg Johan

Heb je toevallig om nitroglycerine of allen "nitro" gevraagd? Dat zit namelijk in middelen tegen hartklachten.

Denk je?

Nitroglycerin_Spray.jpg

Nitro-Dur%200.2mg%2001.JPG

Nitroglycerine is een van de eerste krachtige springstoffen die werden ontwikkeld. Het werd aanvankelijk gebruikt voor tunnelbouw, wegenaanleg en dergelijke, maar door de grote gevoeligheid ervan - het kan al exploderen bij een relatief kleine slag, stoot of wrijving - was het vervoer een groot en gevaarlijk probleem en moest het vlak bij de gebruiksplaats worden gefabriceerd. Ondanks allerlei voorzorgsmaatregelen gebeurden er vaak ernstige ongelukken.

maar ook idd:

In de geneeskunde vindt nitroglycerine toepassing als vaatverwijdend middel bij angina pectoris en in zalven bij fissura ani (kloofjes in de anus). Bij Angina pectoris is de gebruikelijke dosis enige milligrammen sublinguaal (als een tabletje 'onder de tong' of als spray of transdermale medicijn pleister).

zeg je toch dat je anuskloven hebt hahaha
geloof niet dat je motor er harder van gaat nee ;)
dat zal echt met nitromethaan moeten.

ik denk niet dat je dat zo maar krijgt want met dat spul kan je gewoon een gebouw de grond in laten zakken.

Whahahahahahahahahahahahahahahahahah .......

Enig idee van hoeveel flesjes je dan nodig hebt ??? En hoeveel verzwakkend werk je eerst moet doen voor je zoiets kan doen ???

D'r zitten 200 doses in het flesje à 0,4mg das 80mg in een flesje ....

Das nog niet genoeg om het behang van de muren te krijgen :sleeping:

Kevin, gewoon naar W&W gaan joh. Niet gaan prutsen met brandstof. Zeker niet voor dat Coxje.

Niemand schijnt dus te weten dat poedervormige nitro onlangs is ontwikkeld,
omdat dat wel veilig verzonden kan worden, dit integenstelling tot de vloeibare vorm.

Een paar Chinese webshops schijnen het volgende maand al in hun programma te voeren..

Sommige geven klanten, die meteen op de eerste van de volgende maand een bestelling plaatsen,
er een gratis mengbekertje bij.

Wat wil je nog meer?

Back