nitrorijders omg leiden

• Topicstarter Topicstarter dies2000
  • Startdatum Startdatum
als het aan mij licht, dan rij ik op het fore-park in Leidschendam...eeehhh...Den Haag.

Tis daar alleen niet echt noemens waardig. Gewoon een stukje asfalt weg. Iemand anders een idee?? mooiste zal zijn als er dichtbij ook een plekje is om ff offroad te kunnen rijden.

Zelf heb ik geen off road wagen
Maar lijkt me wel leuk om te zien
Zeg maar waar en hoelaat ik ben der

ik heb beide nu rijdend.....dus keuze zat
maar de planning is, dat ik de onroad ga testen (nieuw karretje). De buggy heeft toch al gladde bandjes, dus daar rij ik ook gewoon mee op het asfalt.

Laatst bewerkt:
ohja, en als het regent, dan rij ik op de parkeerplaats van de Sligro (ven), als deze gesloten is natuurlijk. Je rijdt er praktisch langs voor de andere locaties
Dit is namelijk overdekt (maar met palen.....)

dan zijn we nu al met z'n vieren:
Victortjuh - fazer en misschien een buggy
Willemvld - onbekend (je neemt toch wel een auto mee???)
Zore - Tamiya tg10
Pinty - haboa pirate 10, GS-Vision

rijden:p

pinty waar ga je nou precies rijden????
ga je nou bij het forepark of niet want dan kan ik ook komen denk ik :)

zo, ik ben er klaar voor.
2 autoos helemaal schoon en nagekeken: gs-vision sport en een habao pirate 10

nu jullie nog:p

dan zijn we nu al met z'n vieren:
Victortjuh - fazer en misschien een buggy
Willemvld - onbekend (je neemt toch wel een auto mee???)
Zore - Tamiya tg10
Pinty - haboa pirate 10, GS-Vision

Ik zal er ook wezen. En natuurlijk neem ik een auto mee ;)
Neem mee me:
Schumacher Manace gtr 21
DSC02596.jpg

Schumacher Fusion 28 aan het inrijden
DSC02599.jpg

Gr Willem

ik zie het al, daar ga ik niet overheen rijden, hij rijdt ons gewoon aan stukken:)
errug gave kappen trouwens!!, moet je me zaterdag maar eens uitleggen hoe je dat zo kunt spuiten!!

Net trouwens nog even bij het ado-stadium gekeken, maar het lijkt me daar een errug goeie plek om te rijden.
En als ze de poort van het parkeerterrein weer openlaten staan, dan hebben we een recht stuk van een metertje of 200

De kap is niet zo mooi gespoten ,op de foto lijkt ie mooi.
200meter is een lkkr stukje kan ik misschien eindelijk is in ze'n derde versnelling komen met de manace.

Hey gasten

Ik kan er zaterdag niet bij wezen heb vorig weekend m,n voorwiel ophanging aan brokken gereden....(is van Plastic):(
Cen heeft van de mt2 geen aluminium ophanging,en moet ook alles via duitsland bestellen:evil::evil: wel gedaan hoor wil wel blijven knallen.
Dus ben bezig met wat nieuw spul savage x 4,6 en een hpi nitro evo3+

Kost wat maar ben dan wel gelijk klaar en de spullen gewoon in eigen land bestellen want dit is drama elke keer een 2 weken wachten op spullen die je besteld heb.

Maar mochten jullie eruit zijn waar jullie gaan rijden kom ik denk wel even langs alvast kennis maken.

ivm een jong gastje voor wie ik de auto moet afstellen, ga ik hier a.s. zaterdag rijden

Dinkel 19, Den Haag 2491 Den Haag, Zuid-Holland - Google Maps

of hier (parkeerplaats ado, is op de foto nog groen gekleurd)

tiber 1, Den Haag 2491 Den Haag, Zuid-Holland - Google Maps

Het plan is, dat ik zo rond 14.00 uur er ben, en doorrij totdat het donker word, de brandstof op is of ik de zooi aan barrels rij.

hier gaan we dus naartoe. en dan de tweede optie als eerste: Bij het ado-stadion.
op het plein voor het stadion of een klein eindje verder (als het hek open is) op de parkeerplaats daar. (mijn oude vliegstek)

edit; zie nu pas dat het pijltje verkeerd staat, je moet bij de hoofdingang zijn.
Op de foto is dat een stukje meer naar links-boven, bij de dubbele weg (staat hier nog als zandpad)
de parkeerplaats is daar, waar het woord "maas" staat. De weg heet: de Schelde.

Laatst bewerkt:
Ok tot morgen ,ik hoop dat het weer meezit.
Ik zal er ook zo rond 2 uur zijn
Groeten

de weerberichten zijn gunstig. bewolkt, 8 graden en DROOG

nog weer ff bij ado langs gereden, en het hek naar de parkeerplaats staat gewoon open !!!

LETS PLAY

Back