nitrorijders omg leiden

• Topicstarter Topicstarter dies2000
  • Startdatum Startdatum
zo, ga ik ff de lay-out verneuken.

heb een paar fotoos gemaakt van de parkeerplaats (had niks te doen)

GroteFoto-G8CU8VFM.jpg

GroteFoto-MBYNIJYT.jpg

GroteFoto-DRKYVIEE.jpg

enneh, loop die jongen niet zo te pesten, hij bedoelt het goed, maar zegt het alleen een beetje verkeerd

Laatst bewerkt:
mmmm, jullie hebben geluk. de fotoos zijn verkleind

fotoos ff ergens anders gehost, nu wel grote fotoos:D

Laatst bewerkt:
Zozo dat ziet er top uit Maat.

En wat die spring planken betreft die maak ik op mijn werk wel even word weer leuk dat weekend.

zo en wie komen er zaterdag naar de parkeerplaats achter het ado stadion...\

groetjes ierschot12

das heel erg aardig van je. de buggy van victortjuh loopt nu ook inmiddels. Hij is vanavond bij me geweest.

De koelkop zat scheef en sloot daardoor niet goed af...........

ja

ja nog heel erg bedankt he G.victor:)
das heel erg aardig van je. de buggy van victortjuh loopt nu ook inmiddels. Hij is vanavond bij me geweest.

De koelkop zat scheef en sloot daardoor niet goed af...........

Kan er iemand a.u.b. aangeven waar die parkeerplaats precies is t.o.v. het ADO stadion? Geen zin om een uur rondjes te rijden met de 1:1 auto. Hoe laat is de schans aanwezig? Ik denk dat ik rond 14.00h. ben met de Savage.

Gr.

Erik

Laatst bewerkt:
ik ben er dit weekeinde niet bij, dus pb ierschot ff voor de plek.
Als ik ga rijden, dan is het P4 van ado

Google Maps

het is dus daar, waar de donau stopt op het grasveld (is nu de parkeerplaats)

sorry jongens fdat ik jniet kan komen want k heb het iets te druk.

Heb drie verjaardagen vandaag dus ben er ook niet,ben gister naar de modelbeurs geweest in Dormunt viel vies tegen er waren echt weinig rc stands.
Vond het de rit er naar toe niet waard.

Heb drie verjaardagen vandaag dus ben er ook niet,ben gister naar de modelbeurs geweest in Dormunt viel vies tegen er waren echt weinig rc stands.
Vond het de rit er naar toe niet waard.

ik ga morgen naar dortmund we zullen wel zien wat het brengt
maar ik hoor een hoop negatieve reacties over de beurs
ps ik kom binnenkort weer ff knallen , heb het de laatste tijd alleen heel erg druk ( met de kinderkamer )

groetjes dies2000

Sta ik daar, hek dicht, geen nitromotor te horen en niemand te zien. Blijkt iedereen af te hebben gezegd via dit forum. Ik zal maar zo'n gsm met internet gaan aanschaffen, kan ik het forum checken voordat ik ga rijden.

Gr.

Erik

das balen, het weer was wel goed. Maar de volgende datum ga ik zeker!

Misschien handig om tegen die tijd ff wat telefoonnummers uit te wisselen, voor het geval dat het hek weer dicht zit. (den haag speelt morgen tegen feyenoord, dat zal de reden wel zijn)

Mijn buurman gaat die dag ook mee. Hij heeft zich nog niet aangemeld hier op dit forum, maar leest wel mee.
Hij was vanmiddag zijn 1/8 buggy aan het testen hier in de straat.

Ik heb de autoos trouwens nog niet aangeraakt sinds vorige week. Ga er woensdag eens na kijken (en schoonmaken). Eens zien of ik de vision wat meer pit en snelheid kan geven....

is wel makkelijk inderdaad om nummers uit te wisselen.

Mijn auto,s zijn alweer helemaal schoon heb ze tot het laatste schroefje uit elkaar gehaald even de schade bekeken en in elkaar alweer.
Heb de tuningpipe voor de Evo3+ besteld en voor de Savage de dog Bone,s vering dit omdat je deze heel laag kan zetten zodat je onroad ook lekker kan scheuren zonder om te vallen.:mrgreen::mrgreen:

Dus ik ben er weer klaar voor...

hallo allemaal ,

nummer uitwisselen is dan denk ik wel beter
ben er hopelijk de volgende keer ook weer bij
heb dan een ander blokkie en een andere zender
(blokkie stond vast en heb een nieuwe hpi 4.1 gekocht)
en maar gelijk ook een spectrum 2.4 gh zender
eindelijk weer een stick zender
ik hou het in de gaten voor de volgende meeting

gr dies2000

zo, eindelijk de vision weer schoongemaakt en proefgereden.
Schade was erger dan verwacht (willem, loop de jouwe ook maar goed na), zelfs een wiellager was kapot, maar ik heb gelukkig nog een tweede in onderdelen, dus alles was weer zo gefixt
Andere dempers erop gezet, oude gerepareerd, maar ik heb helaas geen dikke olie, dus die blijven nog maar even in het bakje.....

toen de buggy maar eens uit elkaar gehaald.....1 ding weet ik zeker: ik rij niet meer op stranden!
Wat een berg zand had zich verzameld op het chassis en zelfs in de diff-huizen zat zand.
Kan de buggy dus nu geheel demonteren en schoonmaken.
Plaats er dan gelijk maar een ander klokhuis erop voor meer snelheid (= hopelijk hogere sprongen).

kortom, ik ben nog wel even zoet met schoonmaken.

Back