Je vleugels moeten dan natuurlijk wel "beschubt" worden

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
De verf voor het airbrushen is een kwestie van maximaal 20 gram voor een hele vleugel, ik ga er dan vanuit dat gehele vleugel aan 1 kant helemaal bedekt is met spuitNEVEL.In het geval van gewoon een mooi plaatje van bv. een vogel op elke vleugel, zal dit nog minder zijn. Dit zal niet zo'n heel punt zijn, de blanke lak is echter gewoonweg te zwaar, hoeveel precies durf k zo niet te zeggen.Vincent,
extra gewicht op de neus van de romp is geen enkel probleem. Kun je een inschatting maken wat het gewicht per dm2 is voor airbrushen van een vleugel?
Bas
Ik gebruik acryl, dus dat gaat waarschijnlijk wel goed met die chemische toestand, het hechten kan wat lastig zijn, maar niet onmogelijk.Ik ben zelf benieuwd naar die betreffende toplaag, want ik denk dat ik mn kunstje kan doen op het materiaal VOORDAT deze toplaag eroverheen komt!Als dit zo is, is het hele blanke lak verhaal opgelostVincent,
Goed idee en er is niets mis met die titel.
Misschien kunnen Alex en Kristof iets vertellen over de toplaag van hun rompen en vleugels zodat we geen ongewenste chemische reakties of hechtingsproblemen krijgen.
Bas
proficiat Bas, Peter en Alex
gr peter
@ loet, je staat niet meer op de lijst? je vangt geen kleine visjes meer begrijp ik hieruit?
In de hoop ooit nog iets te winnen moet ik naar het buitenland en dan nog niet eens alle buitenlanden![]()
De TomTom gaf een afstand van 158 km aan voor de reis naar Assen (om precies te zijn Duikersloot in Bovensmilde, Henk weet waarom deze weg zo heet). Het was lekker rustig op de weg dus er kon flink worden doorgereden, de foto’s van de heenreis plaats ik zodra ze zijn opgestuurd.
Bas
Ik ben zo onderhand wel erg benieuwd naar de foto's van de heenreis geworden.