NK F3K Malden op zondag 20 februari -> inschrijving is geopend!!!

Ondanks de pech toch naar mn zin gehad! Tijdens het in elkaar zetten van de kisten viel het achterste moertje in de romp los waardoor de vleugel neit goed vast zat. Durfte ik dus niet mee te gooien. De twister helaas tijdens de 2e taak een klein kraakje opgelopen in de vleugel dus daarna de wedstrijd maar opgegeven. Toch de wedstrijd kunnen afsluiten met een verbazingwekkende 8% :lol:

Was ook berekoud! maar met af en toe beetje opwarmen tussendoor was het nog wel te doen. Iets warmer weer voor volgend jaar bestellen? in iedergeval nog een bedankje aan de organisatie! verliep allemaal prima volgens mij. Ik ga weer bouwen :)

Nog een mooie start:
F3K-malden-feb-2011-17.jpg

F3K-malden-feb-2011-18.jpg

F3K-malden-feb-2011-19.jpg

Wat plaatjes van actie op de grond:
F3K-malden-feb-2011-20.jpg

F3K-malden-feb-2011-21.jpg

F3K-malden-feb-2011-22.jpg

F3K-malden-feb-2011-23.jpg

Onze NLC-voorzitter Frans Hilgers:
F3K-malden-feb-2011-24.jpg

Laatst bewerkt:
Ik hoop dat jullie nog meer plaatjes willen zien, want hier komen nummers 25 t/m 31:

F3K-malden-feb-2011-25.jpg

F3K-malden-feb-2011-26.jpg

F3K-malden-feb-2011-27.jpg

F3K-malden-feb-2011-28.jpg

Het was KOUD!
F3K-malden-feb-2011-29.jpg

Frans Hilgers bedient de F3K toeter:
F3K-malden-feb-2011-30.jpg

F3K-malden-feb-2011-31.jpg

Laatst bewerkt:
Deze twee mannen konden nog net op tijd duiken om een laag vliegende zwever te ontwijken:
F3K-malden-feb-2011-36.jpg

F3K-malden-feb-2011-37.jpg

Laatst bewerkt:
En nog wat foto's van wat er her en der verspreid op de grond te zien was.

Ik weet niet waarom de mini zo toegetakeld onder het andere model ligt, weet iemand hier het verhaal achter?
F3K-malden-feb-2011-38.jpg

F3K-malden-feb-2011-39.jpg

Een triootje....
F3K-malden-feb-2011-40.jpg

F3K-malden-feb-2011-41.jpg

Zo maar wat techniek:
F3K-malden-feb-2011-42.jpg

Drie stopwatches, waarom??
F3K-malden-feb-2011-43.jpg

En na alle vluchten worden de vluchttijden doorgegeven aan het Agentschap:
F3K-malden-feb-2011-44.jpg

Laatst bewerkt:
Mooooie plaatjes.
Bij je bijschrift "Zomaar wat techniek" wil ik voor de leek wel duidelijk maken dat het hier de installatie betreft van de tijdklok. Dit om te voorkomen dat mensen denken dat je Bij DLG toch nog van alles mee moet sjouwen om te kunnen vliegen ondanks dat we altijd roepen dat allemaal heel basic is.

Bijna goed.

Een voor de werktijd en inderdaad aflopend.
Een voor de vliegtijd.
Een om de volgende vliegtijd te starten, zodat jij de tijd van de eerste vliegtijd niet vergeet. Dit is vooral belangrijk bij de doorstarttaken. (je kan dus heel snel overschakelen tussen twee stopwatches en pas daarna aflezen en opschrijven.)

Helle

HTML:
Verslag en score's op de F3K site.
Volgende keer weer iemand anders het verslag ;)

Verslag en scores (overigens zonder accent mijn beste Theodoor) NIET op jouw f.c..ng F3K site.
Ask me if I care :new-alien: Ik roep Bart De Wever op rapport :onweer: sofort, sofort !

Yves
Meedogenloze Vlaming :proost:

Toch wel Yves
Selecteer boven in de balk NK/BK
Dan krijg je de keuze of je de Belgische of Nederlandse site wil bekijken. Je kiest dan natuurlijk de Nederlandse omdat de Belgische site een tijdje achter loopt. Ongeveer net zo lang als de kabinetsformatie :D
Eenmaal op de Nederlandse vlag geklikt gaat er een wereld voor je open.....

Heee Yves,

Deze kende je al "oeverloos gebabbel"

Een nieuwe "gelul van een dronken aardbei" (van Koten en de Bie)

Franzzzzzz

Toch wel Yves
Selecteer boven in de balk NK/BK
Dan krijg je de keuze of je de Belgische of Nederlandse site wil bekijken. Je kiest dan natuurlijk de Nederlandse omdat de Belgische site een tijdje achter loopt. Ongeveer net zo lang als de kabinetsformatie :D
Eenmaal op de Nederlandse vlag geklikt gaat er een wereld voor je open.....

Bedankt voor de toelichting en duizend maal sorry Theo maar op mijn leeftijd draait de harddrive ietsje trager.
Nogal verrast om te lezen dat er momenteel in België een kabinetsformatie aan de gang is. Is Bart dan op zijn neus gevallen misschien ?
Ik woon nu in Zwitserland. Dit is het ideale land wanneer ooit de derde wereldoorlog zou uitbreken, want alles loopt hier jaren achter :p
Gelukwensen aan Schulte en Roland, repektievelijk Topgun 19 en Topgun 20 vorig jaar in Nancy. Loet had weer maar eens geluk met zijn derde plaats :banana:

Eh, Yves, kijk eens in je eigen profiel ;)

OK, heb ik gedaan Wubbe. Het V3 profiel is bijster dunnetjes. Dus geen waar voor je geld bij Lima Echo Composietjes.

Oh ja, en sprekende over "geen waar voor geld" : Loet, je hebt allemachtig geluk gehad dat je nog de derde plaats hebt kunnen bereiken niettegenstaande dat je met een Twister 4 hebt gevlogen ?

Als ik zo blijf verder schrijven, vlieg ik binnenkort uit dit Forum :onweer:

Yves

Back