NK F3K Malden op zondag 20 februari -> inschrijving is geopend!!!

Wil graag komen kijken. Is het voor toeschouwers gratis of mogen we entre betalen?

Ik vlieg nog niet zo lang en wat ik vlieg gaat met een propeller door de lucht.
Ik kom met een paar vrienden iig kijken, foto's maken en wellicht wat filmen.

Neem wel een plane mee om op de terug weg nog even ergens wat te gaan vliegen. Want zeker te weten dat het gaat jeuken als ik jullie bezig zie.

Wordt mijn tweede buiten event wat ik ga zien. De speed meeting in Born was de eerste rc lucht show. Aan jullie de eer voor mijn tweede ervaring.

:D

De 20e en de 27e vallen beide in de schoolvakantie. Omdat ik dan op wintersport ga kan ik helaas niet meedoen...

Jaap

Bij meer dan 3 inschrijvingen in de miniklasse zal er een aparte ronde voor deze klasse gevlogen worden. Indien er minder mini’s inschrijven kunnen de mini’s deelnemen in de F3K klasse en zal er geen apart mini klassement plaatsvinden.

Op dit moment kan de fam Hilgers zich opmaken voor een F3K wedstrijd. Jasper en Frans zijn tot dusver de enige deelnemers in de Mini-klasse.
Kom op Mini vliegers. Kan je zelfstandig een model starten en gecontroleerd vliegen doe dan eens mee aan zo'n vliegdag. Je hoeft geen topper te zijn. Als ik Jasper als voorbeeld mag nemen, die is twee jaar geleden begonnen op Malden en maakte destijds vluchtjes van 20 tot 40 sec. Hij had die dag zichtbaar plezier en heeft heel wat geleerd zodat hij dat jaar met sprongen vooruit ging.

Zoals Frans al aangaf leer je zo'n dag vaak meer dan een jaar alleen klungelen op een veldje. De koffie staat klaar evenals de mensen die je willen helpen.

Graag tot 20 febr op Malden

Mocht de wedstrijd op de 20ste onverhoopt niet doorgaan, dan ben ik er op de 27 graag bij. De 20ste lukt me echt niet.
Ik wens de Fam. Hilgers veel succes!

mini kan apart gevlogen worden!

Theo, als het goed is heb je ook een aanmelding van Mark Rossen gekregen. Ongeveer tegelijk met die van Bastiaan.
Er zijn dus zeker 4 mini vliegers, dus we kunnen een aparte mini wedstrijd vliegen.
Wordt wel een beetje een NLC aangelegenheid, maar goed :-)

Greetz,
Jurgen

Back