NK F3K Swalmen, 22 september

Vliegclub ‘De Stootkop’ te Swalmen nodigt ons dit jaar wederom uit om de laatste wedstrijd in het NK F3K 2013 te vervliegen op hun veld. Deze wedstrijd zal op zondag 22 september plaatsvinden.

Meer informatie over deze wedstrijd vindt u hier.

In afwijking van voorgaande jaren zal er geen vliegersvergadering na afloop van de wedstrijd worden gehouden. De vaste groep piloten heeft hierover een mail ontvangen.

Dit mag de pret echter niet drukken, want traditiegetrouw nodigen we iedereen die dit seizoen heeft meegedaan en/of geholpen in de competitie, uit om in de plaatselijke Wok-uitspanning het wedstrijdseizoen onder het genot van een maaltijd en een drankje af te sluiten.

Je kunt voor €25,- gebruik maken van het all-in Wok buffet en zoveel drinken als je wilt (geen sterke drank!). Graag terplaatse betalen. Hieronder de gegevens van het restaurant:

Oriental Delight
Pastoor Vranckenlaan 112
5953 CS Reuver

Wil je ook graag mee eten? Stuur dan voor woensdag 18 september een mail naar: voorzitter@f3k.nl , dan reserveren we een plekje voor je!

Laatst bewerkt:
Voor de wedstrijd van komende zondag heb ik 26 F3K piloten en 4 mini piloten. Dat betekent dat, als het deelnemeraantal niet meer verandert, de wedstrijd in 4 groepen wordt vervlogen.
Ik heb 9 taken voorbereid, nu hopen dat het weer een beetje leuk wordt!

De taken voor de wedstrijd in Swalmen vindt u hier.

En we hebben 6 mini piloten! De Hilgers-clan zal aan de bak moeten!
Weersverwachtingen zien er goed uit, wordt vast een mooie wedstrijd zondag. Zaterdag avond zal ik bevestigen of de wedstrijd door kan gaan.

Johan, maar natuurlijk kan dat.
Je hebt het wel wat drukker dan normaal maar met 4 groepen heb je nog kans op een pauze.

Frans

Weet alleen niet of de inschrijving "gesloten" is (zal wel niet)

De weersomstandigheden lijken prima te worden morgen, dus de wedstrijd in Swalmen gaat gewoon door. Tot morgen allemaal!

Hoe was het daar. Voor mij stond vandaag catamaran zeilen bij 7 bft op het programma en dat op Griekse wateren. Ook een straf ;)

Heej Theo, het was een mooie wedstrijd. Heel rustig weer met vrij veel bewolking en weinig wind. Toch bleken de omstandigheden weer moeilijker dan verwacht. De belletjes waren vaak erg dun en leken soms moeilijk los te komen. Ondanks het rustige weer zijn er toch een aantal vliegtuigen in bomen terecht gekomen.
Wat minder leuk nieuws is dat de club in Swalmen waarschijnlijk het veld kwijt raakt. Veel details daarover heb ik niet helaas. Ik hoop dat we volgend jaar gewoon terug kunnen komen.

Het belangrijkste om te weten is dat Loet de wedstrijd heeft gewonnen! Aangezien hij zelf de score na gaat kijken neem ik aan dat dit zo blijft ;-)

ook bij de chinees heeft Loet de laatste ronde gewonnen, kan ook niet anders als ie alle bekers met bier heeft gevuld! 3x gefeliciteerd voor Loet, the ''hipstar''.

Loet gefeliciteerd. Zo kennen we je weer.
Met de beschreven condities zullen de scores redelijk dicht bij elkaar liggen neem ik aan. Hopelijk alle kisten zonder veel schade uit de bomen.
Jammer dat De Stootkop het veld misschien gaat verliezen. Is altijd leuk vliegen daar

De uitslagen zijn gecontroleerd. Een scorebriefje is vrij onduidelijk en ik wacht op antwoord.

Volgens mij hebben wij (peter en ik) ook nog een foutje gezien.
In de 3e group Poker heeft Henk pietersma all in 9.58 of 9.59 geroepen maar dit niet gehaald. Volgens mij is hij wel met een 1000 gewaardeerd. Voor de top klasseringen maakt het niets uit maar Henk zelf zal misschien wel een paar plaatsen zakken.

Alex

tijdens deze taak had Henk tijdens de start een midair waardoor hij zeer laag aan de taak moest beginnen en de tijd niet haalde. Sh!t happens.....

Dat "foutje" met Henk zijn pokertaak hebben we getackeld.

Het andere betrof een onduidelijk ingevuld scorebriefje, ook in de pokerronde.
Ik heb nu net het antwoord gekregen dat ik verwachtte dus vandaag is alles bekend en te zien op F3K.nl

Loet

Back