pff gelukkig :wink:
het word hier steeds drukker vooral in de c klasse
anders maak ik nooit geen kans 8)
het word hier steeds drukker vooral in de c klasse
anders maak ik nooit geen kans 8)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
wvr zei:We hebben over de 3 klassen verdeeld zo'n 30 deelnemers!! Dat wordt doorwerken.
wvr zei:De inschrijving voor de wedstrijd in Rotterdam is bij deze gesloten.
We hebben over de 3 klassen verdeeld zo'n 30 deelnemers!! Dat wordt doorwerken.
M.l.v.Doesburg zei:Waar stond er dat er een max van 30 deelnemers zou zijn????
Marcel zei:@Winfried .
In Rotterdam vlieg ik m'n AM nog niet,kmoet eerst nog een goed kistje ervoor afbouwen en de "choreografie" nog wat aanpassen![]()
Alexzzz zei:shockiefly zei:waarom ga jij dan niet daar de b :arrow: :wink:
Om dezelfde reden als mij; er is geen doorstroom van B naar A (op Jeroen na), dan ga ik niet naar de B om daar iedere wedstrijd laatste te worden......
Grt.
raymon zei:Alex, dan moet je gaan oefenen,, dan kan je makelijk naar B
jobverkerke zei:Dus Raymon, jij moet ook gewoon meedoen in de B
Alexzzz zei:jobverkerke zei:Dus Raymon, jij moet ook gewoon meedoen in de B
Inderdaad, dit wordt zijn 3e seizoen C, voor mij pas het 2e :lol: (en ik heb weer bijzonder weinig kunnen trainen)
Grt.
jobverkerke zei:Wellicht een overbodige tip, misschien wat minder tijd op dit Forum verdoen en wat meer tijd in de zaal spenderen.
Alexzzz zei:jobverkerke zei:Wellicht een overbodige tip, misschien wat minder tijd op dit Forum verdoen en wat meer tijd in de zaal spenderen.
Ik zou het best willen, er is alleen geen zaal in de buurt waar ik serieus kan trainen.....
We zien wel wat het wordt, als ik heel hard op m'n bek ga in R'dam dan moet er dus wel serieus getraind worden, maar dan heb ik deze keer in ieder geval niet ver hoeven rijden :lol:
Grt.