NK F5J 2015 Ronde 1: Ginkelse Heide, Ede

Niet vergeten een grupenbild te maken (met 40 deelnemers, whhoohhww)!

Even snel verzonden met m'n GSM.

meteoservices.be => 't ziet er redelijk uit voor zaterdag ;)

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb net gehoord dat er morgen geen rekening met mij gehouden wordt voor het eten dus ik eet graag een hapje mee!

Iemand nog interesse in een snowboard(lees vleugel)tas? Had m gehaald voor mijn zwever, maar de 4m explorervleugel past er net niet in [emoji22]

Wie weet iemand met een 3,8m explorer? Voor 15 euro mag je m meenemen.

xftPxz9.jpg

Laatst bewerkt:
De wind valt morgen ruim binnen de limieten, regen valt er zeer waarschijnlijk alleen in de vroege ochtend (vóór aanvang van de wedstrijd) en met een beetje mazzel wordt het in de middag heel behoorlijk thermisch. Zelfs de temperatuur lijkt rond de 10 graden te komen. Al met al voldoende reden om de wedstrijd morgen definitief door te laten gaan.

Ik heb vanmiddag gevlogen met prima weer. Het zwaartepunf ligt nu beter. Als het een beetje meezit wordt het morgen mooi weer met winterjas.

Nou daar gaan we dan, klaar maken voor morgen.
voor het eerst de F5J Firmware in de Altis ;)

Zin in!

Laatst bewerkt:
Arjan en Terence, bedankt voor de strakke organisatie :thumbsup:

De winnaars van vandaag zullen er vast anders over denken maar ik vond het een lastige maar ook leerzame en vooral gezellige wedstrijd vandaag!

Op naar de volgende :p

Organisatie was heel goed vandaag.
Bedankt by deze.
Daarnaast een leerzame dag !
Op naar de volgende.

Prettige paasdagen allemaal !

Groeten harald

Een hele mooi hei-sessie, Arjan & Terence bedankt, het liep allemaal (na een eerste herstart die ik helemaal niet erg vond :-)) op rolletjes. Super!

En schitterende luchten.
7080e6583c2b478ba1e189e8a92b5d5a.jpg

Groet, Willem

Even snel verzonden met m'n GSM.

Back