NK F5J ronde 5: Was Soest NU WICHMOND!!!, Zondag 28 september 2014

Ben toch wel blij dat ik ook naar Wichmond gereden ben, wat een leuke dag.
Genoten van jullie vliegkunsten. Vooral de strijd als de condities moeilijk zijn, proberen nog net dat nulletje vast te houden en 4-5minuten op 40mtr boven weten te blijven, gaaf hoor.

En hout heeft een enorme aantrekkingskracht heb ik gezien, vooral als je Peter heet ;)

Gerben

Er staan er nog wel wat op m'n camera. Maar gisteravond kon ik direkt door naar een bbq, had eigenlijk rond 13:00 weer moeten vertrekken uit Wichmond.. Vanavond bespreking om te kijken of we in 2015 een F5J Eurotour kunnen doen.. morgenavond ook verplichtingen.. dus het zal wel woensdag worden voor ik de foto's online kan zetten.

Gerben

Oh.....en ik weet dat ik de 1ste rond vloog en mij af vroeg of ik het gewoon niet kan herkennen of dat ik echt in dode lucht aan het vliegen was.......daar heeft de Altis mij een beetje gerust gesteld:

Er zat daar gewoon niets!
(De overige logjes houd ik voor mij want daar zie je duidelijk op dat ik nog erg veel moet oefenen!!!)

Mooie verslag, ik kan me de spanning en concentratie voorstellen, ben benieuwd naar je vliegkunsten 11 okt.

Tot dan.

Stuur me maar een pbtje met je mailadres en welke foto's je wilt, dan komen ze vanzelf jouw kant op..

Gerben

Back