NK PRO10 bij REAL80 in Groningen

Ik vind het erg jammer maar in die 2 dagen zullen er waarschijnlijk geen nieuwe rijders registreren. Daar hebben ze al genoeg tijd voor gehad lijkt me. Mocht het zo zijn dat er nog rijders zijn die zich wel hadden in willen schrijven dan weten ze nu dat ze gewoon op tijd moeten inschrijven anders is er geen race!

Lijkt me logisch dat de organisatie niet op de dag zelf gaan kijken of er wel genoeg inschrijvingen zijn. Maar goed... op naar de volgende wedstrijd. En richard heeft dan nog even tijd om te trainen :mrgreen:

Wellicht teleurstellend, maar wel begrijpelijk met het huidig aantal inschrijvingen. Ik moest onderstaand bericht van de wedstrijdleiding op de site van Real80 zetten;

Overleg tussen Jan van Steeg en het wedstrijdteam van Real80 heeft ertoe geleid dat het NK Pro ten van komend weekend niet doorgaat. Reden hiervoor is het zeer lage aantal inschrijvingen. De baan is komend weekend dus open voor alle klasses om te trainen.

Helaas dus geen NK dit weekend in Groningen.

Don't shoot the messenger..

Bummer...

27 september is er een NK elektro op MBC de sluis.

Is er animo voor een Pro10 klasse tijdens dit NK?
Denk dan zelf aan een open klasse, dus motor vrij en lipo toegestaan.

Zoals bekend is het NK elektro een beetje karig dit jaar en is er best ruimte voor wat extra rijders.

Laatst bewerkt:
ik ben niet degen van de organisatie maar er is reeds een pro10 klasse gepland voor het NK in Gouda. 10.5t stock en modified.

Ik zal er in ieder geval zijn.

Laatst bewerkt:
Michael, ben je niet in de war met 27 sept? Die datum staat namelijk op de agenda van de NOMAC.

Ik ben er ook bij in Gouda met Pro10 10.5, kan je je daar al voor inschrijven trouwens dat je weet Alexander?

Je moet gewoon de datum invullen die je wilt rijden. Er is geen specifieke inschrijfformulier per wedstrijd of klasse (zal wel allemaal handmatig overgenomen worden of zoiets). Er staat E10MBC en is wat verwarrend/onduidelijk wat dat precies inhoud maar goed. 27 september is wel de nomac wedstrijd.

Okee, dan vul ik die wel in zover ik kan... En anders stuur ik er wel een mailtje bij... Maar de 27e is dus correct.

Joost bedankt.
Je hebt helemaal gelijk, verkeerd gekeken.

De 27ste dus.

Ik wist dus niet zeker of de Pro10 ook bij MBC de sluis gepland stond.
Heb zelf daarover geen info ontvangen (helaas)

Hoeveel Pro10 kunnen we ongeveer verwachten? Kijkend naar de afgelopen wedstrijden waar er pro10 is gereden.

Op de MACH reden we met een man of 8 in de stock en de modified was ook redelijk gevuld. Hoe de verwachtingen kunnen zijn voor MBC kan je moeilijk zeggen. Niet alle rijders zitten op het forum namelijk dus... Ik hoop in de stock ook wel weer een mannetje of 8-10

Back