NL handleiding Futaba 10CAP (FF10) 2.4Ghz

Volgens mij vliegen de Futaba FF10 2.4Ghz zenders als warme broodjes over de toonbank. Ook ik ben inmiddels de trotse eigenaar van deze zender.
Met mijn Engels is gelukkig niets mis maar lui als ik ben, ben ik toch opzoek gegaan naar een Nederlandstalige handleiding die ik tot op heden nog niet heb mogen ontdekken.
Zijn er al mensen die hier wel de hand op hebben weten te leggen, en zo ja; waar is hij te vinden.

Groeten, Jeroen

:pc:

Hallo,

Michiel B zegt :
Die is er inderdaad nog niet.
Als die er wel is, staat die namelijk op:
MANUALS NOTICE MANUAL RC GRAUPNER FUTABA ROBBE MULTIPLEX SANWA AIRTRONICS DOWNLOAD DOWNLOADS MANUEL HANDBUCH ANLEITUNG handleiding

Die pagina wordt erg netjes bijgehouden

Ja, maar daarvoor heb ik jullie hulp wel broodnodig ! Elke informatie over nieuwe/oude handleidingen is welkom !

Olivier

hallo mensen; ik ben nieuw op de modelforumsite, ik heb ook en vraagje :
ik heb en turborix 2,4 ghz gekocht maar de handleiding is niet om naar huis te schrijven ik zou namelijk willen weten of er iemand is die mij kan helpen met het aansluiten van de receiver.
# waar de sevo's moeten komen en de esc met motor.
dit is een 6 kanaals radio op de ontvanger staat niet waar de + en de - zit en op welk kanaal ik de esc moet aansluiten.
ik ben nieuw op dit gebied.

[FONT=&quot]hallo mensen;
ik heb deze radio gekocht maar de gebruiksaanwijzing is !!!!!!!
heeft er iemand een nl. talige gebruiksaanwijzing want deze is zeker niet de zelfde als deFF110 2,4ghz gebruiksaanwijzing turborix computer transmitter model fs-ct6a alvast bedankt
[/FONT]

oeps een foutje in mijn vraag de turborix 2,4 Ghz is niet de zelfde als de FF10 de voledeige naam van de turborix is
turborix computer transmitter model fs-ct6a

[FONT=&quot]hallo mensen;
ik heb deze radio gekocht maar de gebruiksaanwijzing is !!!!!!!
heeft er iemand een nl. talige gebruiksaanwijzing want deze is zeker niet de zelfde als deFF110 2,4ghz gebruiksaanwijzing turborix computer transmitter model fs-ct6a alvast bedankt
[/FONT]
Hallo,
Ik heb even navraag gedaan bij robbe !!! het antwoord is negatief er is geen nederlandstalige versie (handleiding ff-10) voorzien, er zal wel binnenkort een franstalige vertaling op de markt zijn bij robbe.
Groetjes
Astula

@corrien,

Jan, dit is een pdf.. als ik die omzet naar word is het een afbeelding..

Indien het geen pdf is maar een word bestand zet ik het in een avond om naar NL.

dan is het een kwestie van vertalen en typen..de afbeeldingen blijven dan behouden namelijk..

groet, Jan

Ik weet niet of de word-versie van de Engelse handleiding inmiddels boven water is anders probeer ik het ook nog even. Hoor het graag.

Back