Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Het gekke is, daar heb ik veel te weinig fantasie voor... Denk ik...Van mijn part verzin je ze haha.
Ik vind het heerlijk, en om eerlijk te zijn, ik ben al een jaar of 8 geleden overgestapt op ongefilterde koffie, ook in NL.Ha ja, die indonesische modderkoffie ken ik. Niet echt lekker vind ik.
100%. Al is die vriendelijkheid best wel een beetje een facade voor veel mensen, maar toch zouden we er met z'n allen in zijn algemeenheid een voorbeeld aan kunnen nemen.Blijft wel een prachtig land met lekker eten, vers fruit aan de bomen en vriendelijke mensen.
Veel plezier nog de laatste dagen.
en vriendelijke mensen.
Toch word ik er altijd en beetje verdrietig van.Helaas is religieuze onverdraagzaamheid van alle tijden en alle volken... Nog steeds.
Maar dat is inderdaad een heel ander debat...
Toch word ik er altijd en beetje verdrietig van.
Ik ben een christen eentje waarvan jullie zouden zeggen van het zwaarste soort.
Toch is mij nooit geleerd dat ik mijn medemens moet haten of er op neer moet kijken.
Ik begrijp nooit waar die haat vandaan komt.
Sorry ik moest het even kwijt.
Dat klopt honderd procent... Maar geloof me, zodra er ergens een dominee (of vakbondsleider of anderszins "gezaghebbende" figuur) zegt dat de mensen die er blauw in zien, dat je die mensen dan moet vermijden, is het eerste begin van die deling er... Ongemerkt.Het kan wel zo wezen maar als jij ergens iets blauw in ziet en ik groen, geeft dat zowel jou als mij geen recht om elkaar te haten.
Je begrijpt zeker wel dat we je dat ook adviseren.Ik vond naast de charter de tiger van coldberg een van de leukste en simpelst vliegende modellen.
Sterker nog.
Als ik ooit weer wil gaan vliegen bouw ik een tiger eventueel een grote variant.
Ik gek op modellen met een neuswiel.
Vroeger wel... Maar gek genoeg, en niet eens echt met opzet, heb ik momenteel in de vliegende collectie geen enkele kist met een neuswiel (de Delta vliegt momenteel niet, maar die heeft wel een neuswiel), en om heel eerlijk te zijn, ik mis die neuswielen niet echt.Ik gek op modellen met een neuswiel.