Nog een belt cp DTS mod

Ik heb deze mod op een ander forum gezien, als hij op dit forum ook staat heb ik het gemist, sorry.

Met de servo's in het frame vond ik wel een mooi gezicht, dus heb ik het geprobeerd, en het is gelukt.

De servo's zijn op deze manier wel moeilijker te vervangen, maar ja, dat doe je ook elke dag :rolleyes:

Hier zijn wat foto's en laat even weten wat jullie er van vinden.

Esky kwaliteit is slecht, weet ik maar het maakt deze hobby wel betaalbaar!!

pa040867.jpg

pa040868.jpg

pa040870.jpg

pa050872.jpg

Ik heb er een beetje mee gehooverd op een winderig veldje voor de deur, en er is wel een duidelijk verschil hij reageert een stuk sneller, maar met de Esky servo's met behoorlijk wat speling is het nog niet echt een verbetering.

Nu nog een Trex kopje en wat betere servo's

Het is een knutselwerkje, maar dat vind ik ook leuk aan deze hobby,.......

Ik denk dat je door het maken van ruimte voor de nickservo wel meer flex in je frame krijgt.
Dit kan je niet opvangen door een stangetje met wat kogellinks.
De besturing zal daardoor wel wat sompig worden.
De roteras lagers zulen dit ook niet leuk vinden en zullen hun weg gaan zoeken en snel slecht worden of veel speling gaan vertonen in het plastic.

gr Richard

Bedankt voor de reacties. Ik ben er nog niet klaar mee, en Richard je hebt gelijk ik zal dat plasic flubberframpje op een of andere manier moeten verstevigen.

Inmiddels heb ik ook de washout-mod gedaan, die vervangen de ring link push-rods met kogel-links.

Ik heb ook de Tower-pro servo's besteld, zijn onderweg.

Hallo Tijn,

welke verzend optie heb je gebruikt ?
Ik heb ook een HK450 'onderweg' uit Hongkong, maar nog geen bericht...
ik ben benieuwd of de verzend opties van invloed zijn op de douane...

Hallo Tijn,

welke verzend optie heb je gebruikt ?
Ik heb ook een HK450 'onderweg' uit Hongkong, maar nog geen bericht...
ik ben benieuwd of de verzend opties van invloed zijn op de douane...

Hij is binnen. :thumbsup: Wel moest ik inklaringskosten betalen 17 eur, en hij heeft 9 dagen bij de douane gelegen.

Ik heb de EMS van 29,95 usd gebruikt, ik heb die chinezen wel een mailtje gestuurd dat ze het pakketje goed als cadeautje moeten verpakken. Het zat in groen pakpapier zonder Happy birthday erop. Jammer. :pc:

gisteren lag het briefje van TNT in de bus dat ik moet verklaren wat het allemaal precies inhoudt wat ik ga ontvangen....

gisteren lag het briefje van TNT in de bus dat ik moet verklaren wat het allemaal precies inhoudt wat ik ga ontvangen....

Bij jou dus ook, bij het bestel form. van HK onder order id:

Status Paid: Costums Inv,

Hier staat de pakbrief die de chinezen erbij hebben gedaan.

Bij mij stond er 8,90 USD verzendkosten,maar een zending van EMS kost alleen al 29,95 USD.

Ze zijn bij de douane niet dom denk ik.

Er is wel een heel draadje over dit onderwerp.

wat een gezeur zeg! voor een paar 10tjes. als ze je bij een goeie nederlandse webwinkel koopt heb je ze de volgende dag in huis, vaak gratis bezorgd, garantie;) en service in het nederlands voor mij reden genoeg om bij een nederlands webwinkel te bestellen​

wat een gezeur zeg! voor een paar 10tjes. als ze je bij een goeie nederlandse webwinkel koopt heb je ze de volgende dag in huis, vaak gratis bezorgd, garantie;) en service in het nederlands voor mij reden genoeg om bij een nederlands webwinkel te bestellen​

Bij de nederlands webwinkels bestel ik genoeg, helaas heb je te maken met hoge BTW, en zij hebben ook last van import kosten. Zij kopen dan wel bulk in, maar als jou kleine pakketje zonder problemen door de douane komt bespaar je behoorlijk. ;)

Helaas als er wat mis is met jouw bestelling, Dan ben je de pisang. :rolleyes:

Bij de meeste nederlanse winkels krijg je prima service, maar een koopje kunnen wij kaaskoppen nou eenmaal niet weerstaan. :help:

:music:

Back