Vaarwel 2012, Welkom 2013.
Nog eens kort 2012 overlopen, niet zulks geweldig jaar op gebied van vliegen en bouwen, nu ja, als je PNP toestellen ook onder bouwen moogt rekenen.
4 crasches in het jaar, waaronder P-38 Lichtning, Focke Wulf 190-A en 2x P-40.
Rest van het seizoen wat met een Aprentise en U Can Fly doorgebracht tijdens de weinige vliegdagen.
Op bouwgebied was het ook niet je dat, met de Messerschmitt BF 109 in eigenbouw ben ik gestopt en heb deze weg gegeven.
Die van Pichler eveneens, is naar mijn zoon verhuist.
Mits een berg aan spullen een paar ARF toestellen gekocht om alles te hergebruiken.
Zo is er de Pitts s2b gekomen, een miskleun, staat nog altijd half afgewerkt.
Gee Bee, deze staat klaar voor ergens in 2013 zijn maiden te krijgen, alsook een Cessna 185.
Dit zullen de laatste elektro toestellen zijn, voortaan gaat het terug naar brandstof, waarmee de Piper de koploper word.
Motor hiervoor is onderweg.
Dacht een vliegclub gevonden te hebben, maar 240 € aan lidgeld voor het eerste jaar vind ik wel een beetje te' daar bedank ik voor.
Dat was 2012 dus voor mij, hopelijk word 2013 beter.
Er komt in ieder geval alleen nog zelfbouw aan bod, duurt wel wat langer om een toestel klaar te hebben, maar je weet dan tenminste wat je voor je € hebt.
Allen een goed 2013 gewenst en houd het veilig met vuurwerk, bouwen zonder vingers is niet makkelijk.
Johan.
Nog eens kort 2012 overlopen, niet zulks geweldig jaar op gebied van vliegen en bouwen, nu ja, als je PNP toestellen ook onder bouwen moogt rekenen.
4 crasches in het jaar, waaronder P-38 Lichtning, Focke Wulf 190-A en 2x P-40.
Rest van het seizoen wat met een Aprentise en U Can Fly doorgebracht tijdens de weinige vliegdagen.
Op bouwgebied was het ook niet je dat, met de Messerschmitt BF 109 in eigenbouw ben ik gestopt en heb deze weg gegeven.
Die van Pichler eveneens, is naar mijn zoon verhuist.
Mits een berg aan spullen een paar ARF toestellen gekocht om alles te hergebruiken.
Zo is er de Pitts s2b gekomen, een miskleun, staat nog altijd half afgewerkt.
Gee Bee, deze staat klaar voor ergens in 2013 zijn maiden te krijgen, alsook een Cessna 185.
Dit zullen de laatste elektro toestellen zijn, voortaan gaat het terug naar brandstof, waarmee de Piper de koploper word.
Motor hiervoor is onderweg.
Dacht een vliegclub gevonden te hebben, maar 240 € aan lidgeld voor het eerste jaar vind ik wel een beetje te' daar bedank ik voor.
Dat was 2012 dus voor mij, hopelijk word 2013 beter.
Er komt in ieder geval alleen nog zelfbouw aan bod, duurt wel wat langer om een toestel klaar te hebben, maar je weet dan tenminste wat je voor je € hebt.
Allen een goed 2013 gewenst en houd het veilig met vuurwerk, bouwen zonder vingers is niet makkelijk.
Johan.