NOG een Charter

Vliegt ie al, Femmo?

Ik heb vanmiddag voor het eerst sinds mijn beginnerperiode (35 jaar terug) weer eens een rol gevlogen op richtingsroer i.p.v. aillerons...
Best wel een rare gewaarwording, zo'n ondefinieerbare wokkel........ :D

Nee joh...
Wel wàt gedaan. zal weer sxwat fotos posten. van de week.
Das best spannend zon rol....daar heb ik s bijna een big lift mee verspeeld...toch niet hoog genoeg beonnen....

Vandaag ook grote wokkel met e-Rascal... die was wel op ellerons, luie stand... 5 pakketten leeg gevlogen, terwijl ik er maar 3 heb?
Geweldig weertje. Maar de grond was al weer steen koud...

De Vicomte maakt ook prachtige wokkelrollen, zeker als je dicht bij stallsnelheid bent.
Tot verbazing van sommige clubleden dat je kunt rollen zonder ailerons :-)

15c86ef9b64abd2de71ccbce69502ad9.jpg

Tja Dries... wat wil je nog meer?.... is ook een Wokkelkleurtje? (snoepje... ehuhhh.... zoutje...)
Hmmm... ziet er fraai uit zeg! Mooi 'dinkie'!

Ik zoek voor mn Charter een pilootje.
1/7 a 1/8 buste burger pilootje
Geen helm zuurstofmaskers of leuk of grappig bedoelde rariteiten.

WAAR VIND IK DIE??????

Echt google al 2 dagen. weet iemand iets?
Aub met link reageten badat he gekeken hebt dat t klopt.
Vb; bij Hobbyking vind je ze niet....

Pete's pilots niet?... die staat ook bij Jef's link van ebay.
Anders de speelgoed store... een popetje couperen tot deze past... Effe een 'Ken' vierendelen.
Ook een maffe 'Minion' zou grappig kunnen wezen... maar ook een 'bad omen' kunnen afroepen Haha. Ze zitten immers altijd stevig in de knel!
En anders creatief met balsa en een tijdschrift... zoals ooit de vorige bezitter ooit heeft gefixt voor de Cloud dancer van mij.

Spons, balsa, stukje drukwerk uit een tijdschriftje (tronie) etc.. broos, licht... maar 'ut juf' overleefd alle loops en rols en achteruit inparkeren... in de auto... 'Niete Schlechte' mompel ik dan :)
Best aardig in elkaar gestoken!

Behold... Patty CD!

DSC_2210-LR.jpg

Gr Bas

wel een mooi moment om t kleurenschema te delen....
Zo moet ie worden. kleuren Oracover 40 en 43

yr-kty-carpatair-flight-training-cessna-152-ii_PlanespottersNet_220705.jpg

Mooie progressie weer Femmo!
En een erg gaaf kleurenschema.
Wordt een gave Charter :thumbsup:

Groeten, Ramses
.

Dank jd dries en ramses
Is een standaard stijl voor de Cessna 152
Net deze had niet het gouden vlakje wat er bijma altijd in zit maar omdat ik dat mooi vond toch gedaan. tis geen schaalmodel he!

thanx ralf!
(niet al te dicht bij kijken.....ik moet echt nog veel leren...)

Bij t verlijmen van de scharnieren is het horizontale streepje toch iets verschoven tussen kielvlak en richtingsroer...sh*t

Laatst bewerkt:
Back