Nomac 2012

Neem je as. seizoen deel aan de Nomac wedstrijden ?

• Ja, in de Toerwagen Modified klasse

Votes: 4 9,8%
  • Ja, in de Toerwagen Stock klasse

Votes: 11 26,8%
  • Ja, in de Pro10 klasse

Votes: 8 19,5%
  • Ik weet het nog niet

Votes: 8 19,5%
  • Definitief niet

Votes: 10 24,4%

• Total voters
    41
Ben ook weer van plan om alle wedstrijden in de stock mee te gaan doen. Moet alleen even kijken hoe het uitkomt met de andere klasse waarin ik rij.

Trouwens, mooie poster Rob, zelf gemaakt? Mogen we die gaan gebruiken?

Ben ook weer van plan om alle wedstrijden in de stock mee te gaan doen. Moet alleen even kijken hoe het uitkomt met de andere klasse waarin ik rij.

Nk's gaan voor toch ;) ??

Yezzzz.. was ff in een creatieve bui :P !
En die mag je zeker gebruiken !! Binnenkort stuur ik hem ook ff rond naar de clubs in NL !!

Rob Janssen.

Zorg jij dat die op de Hotwheels site komt ;) ?

Thx !!

Mooie poster inderdaad! Mocht je nog een plaatje erbij willen plaatsen van de pro10 klasse dan horen we dat graag, we hebben er genoeg.

Er zijn er vast betere maar hier een kleine selectie. Wellicht kan Mathijs nog een mooie foto van zijn corally 10SL erbij plaatsen.

Zo te zien valt het NK Rucphen op dezelfde datum als het DM in Türkheim dit jaar...

Hmmm, da's best balen. Twee mooie races op twee mooie circuits op dezelfde datum...

Idd jammer.
Moet later in het jaar ook een keuze maken ivm NK of DTC:(
We zien wel hoe ik er dan voor sta in 1 van beide kampioenschappen.
De beste gaat natuurlijk voor;)

mvg Roy

Om bij de Baanbrekers toch een mooie race te rijden is er ook nog de Benelux + race in het weekend van 39-06-2012 t/m 01-07-2012.

Ook Pro-10 komt daar aan de start.

Om bij de Baanbrekers toch een mooie race te rijden is er ook nog de Benelux + race in het weekend van 39-06-2012 t/m 01-07-2012.

Ook Pro-10 komt daar aan de start.

Uiteraard!!! Wouldn't miss that one for the world!!!

Rucphen is (zeker met mooi weer) een uitstekende Pro10 baan en vandaar dat het jammer is dat het DM op dezelfde datum valt als het NK Rucphen. Maar ja, we kunnen niet van de oosterburen verwachten dat ze rekening houden met de NL data... Dus dat wordt even kijken maar de Benelux+ was vorig jaar top en zal dit jaar ook weer erg gaaf worden...

Back