Nomac 2012

Neem je as. seizoen deel aan de Nomac wedstrijden ?

• Ja, in de Toerwagen Modified klasse

Votes: 4 9,8%
  • Ja, in de Toerwagen Stock klasse

Votes: 11 26,8%
  • Ja, in de Pro10 klasse

Votes: 8 19,5%
  • Ik weet het nog niet

Votes: 8 19,5%
  • Definitief niet

Votes: 10 24,4%

• Total voters
    41
Als jullie dan toch zo oplettend bezig zijn !

Waar staat dan het volledige reglement voor 2012. Linkje ?
Vind ze op de nomac site niet terug terwijl ik ze toch al eens heb gevonden.

Andre

@ Rob, hoe zit het nu precies m.b.t. de NOMAC licentie? Als ik 2 a 3 keer mee wil doen in de stock moet ik dan nu de licentie van € 40,- aanschaffen en straks op een wedstrijddag zelf ook nog betalen? Of als ik straks bijv de wedstrijd op de MACH wil rijden gewoon inschrijven en daar betalen (hoeveel eigenlijk)? Alvast bedankt!

@ Rob, hoe zit het nu precies m.b.t. de NOMAC licentie? Als ik 2 a 3 keer mee wil doen in de stock moet ik dan nu de licentie van € 40,- aanschaffen en straks op een wedstrijddag zelf ook nog betalen? Of als ik straks bijv de wedstrijd op de MACH wil rijden gewoon inschrijven en daar betalen (hoeveel eigenlijk)? Alvast bedankt!

Je kunt max 3 wedstrijden meerijden op een daglicentie. Dat houd in dat je bijv bij de mach inschrijft voor een Nk, en dan betaal je op de dag zelf 25 euro.

Wil je meer dan 3 races meedoen zul je een licentie van 40 euro moeten kopen, en vervolgens 15 euro per race betalen. Of natuurlijk in 1x de licentie van 100 euro, en dan hoef je op de nk's niet meer te betalen.

Duidelijk ? Anders hoor ik het wel ;) !

---
I am here: http://maps.google.com/maps?ll=52.221732,6.000371

Laatst bewerkt:
Ook de licentie aangevraagt voor EC.
Helaas alleen de licentie daar ik niet weet of ik alle NK's mee kan rijden.
Word in ieder geval wel Pro10.

mvg Roy

Vandaag lukte het om een pasfoto up te loaden, dus aangemeld voor een licentie om het dit jaar te kijken hoe het gaat.

Het wordt de Pro10 klasse:).

Halewijn

Back