nomac vergadering

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door qwerty, 7 sep 2007.

  1. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.486
    Locatie:
    Sassenheim
    Layout zou mij een reet roesten als de inhoud maar goed en duidelijk is en de site prima navigeerbaar is. Ik ken sites die er gelikt uit zien maar de navigatie belabberd maar ook andersom.

    Overigens is er een foutje in de "universele" machtigingsbrief geslopen. De aanvangstijden komen niet overeen met de uitnodigingen.....
     
  2. Richard E

    Richard E

    Lid geworden:
    20 okt 2005
    Berichten:
    1.214
    Locatie:
    Eindhoven
    Zo dat zit er weer op ... viel alweer mee ... nuttige discussies
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2007
  3. M7H

    M7H Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 mei 2004
    Berichten:
    6.581
    Locatie:
    Wormerveer
    Nu maar hopen dat Picco op tijd is met uitlaten leveren......
     
  4. WVK Performance

    WVK Performance

    Lid geworden:
    23 sep 2004
    Berichten:
    913
    Locatie:
    niet op deze wereld.
    En Martin,

    Heb je genoeg mensen kunnen omkopen om voor je regenauto plan te stemmen? :p :D
    Wat gaat er zoal veranderen?

    oftewel kan ik weer in de NK klasse starten met dank aan de "ziekte" regeling of niet?
     
  5. M7H

    M7H Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 mei 2004
    Berichten:
    6.581
    Locatie:
    Wormerveer
    Mijn regenauto plan?....
    Zijn er zat voor, maar meer tegen, dus gaat niet door.
    er zijn ook veel mensen die al jaren op dezelfde politieke partij kiezen zonder dat ze verder willen kijken....

    Nee, je kan niet in de NK klasse starten, maar er komt voor het seizoen 2009 wel een mogelijkheid de Promo klasse over te slaan, en dus in te stromen in de Nomac cup.
     
  6. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.486
    Locatie:
    Sassenheim
    Je kunt direct in de NOMAC starten met een gegronde reden, er zijn 2 plekken te gebruiken.

    De regenauto.... er waren mensen die dergelijke voorstellen voor goed van de lijst wilden hebben.... ;)

    De verslagen worden uitgewerkt en gepubliceert.
     
  7. M7H

    M7H Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 mei 2004
    Berichten:
    6.581
    Locatie:
    Wormerveer
    Deze mensen stemmen ook al jaren op dezelfde politieke partij, en zitten ook al jaren op hetzelfde bankstel. :D

    Maar, we gaan vooruit, inmiddels komt er wel een mogelijkheid om in te stromen in de Nomac cup, waar ik vorige keer toen ik met dat voorstel kwam nog voor gek werd uitgemaakt..... :D
     
  8. hugo41

    hugo41

    Lid geworden:
    15 sep 2005
    Berichten:
    1.297
    Locatie:
    Zeewolde
    wordt je zeer waarschijnlijk nog steeds !!!
     
  9. M7H

    M7H Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 mei 2004
    Berichten:
    6.581
    Locatie:
    Wormerveer
    Van jou kan ik het hebben Hugo,
    Ik weet dat je er niet altijd iets aan kunt doen..... ;)
     
  10. WVK Performance

    WVK Performance

    Lid geworden:
    23 sep 2004
    Berichten:
    913
    Locatie:
    niet op deze wereld.
    Martin, je bent nog steeds even gek als een jaar geleden... of erger weet ik niet.
    Maar nu zijn er meer mensen die op een redelijk gek en vergelijkbaar niveau zitten :p
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2007
  11. M7H

    M7H Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 mei 2004
    Berichten:
    6.581
    Locatie:
    Wormerveer
    :fuckyou2:
     
  12. Richard E

    Richard E

    Lid geworden:
    20 okt 2005
    Berichten:
    1.214
    Locatie:
    Eindhoven
    Sommige mensen hebben die hele speciale gave, ik weet alleen niet in jou geval of je het jezelf realiseert, of dat ik het moet gaan voorzeggen ...
     
  13. hugo41

    hugo41

    Lid geworden:
    15 sep 2005
    Berichten:
    1.297
    Locatie:
    Zeewolde
    hee Richard, we hebben allemaal speciale gaven. Maar of ze daadwerkelijk eens naar buiten komen??????
    P.s had wel verwacht dat jij je zou aan melden als sectioe bestuur 1/8
    Had je wel een goeie gevonden voor die taak, daar ben ik wel van overtuigd
     
  14. Richard E

    Richard E

    Lid geworden:
    20 okt 2005
    Berichten:
    1.214
    Locatie:
    Eindhoven
    Dankje Hugo, datzelfde hebben inderdaad enkele anderen ook al gezegd. Ik vat het ook zeker op als een compliment en heb in eerste instantie gezegd dat ik erover na zou denken ... En dat had ik intussen gedaan. Ik heb bewust gekozen om het vooralsnog in 2008 niet te gaan doen. En niet vanwege het werk ermee, integendeel! Ik denk dat ik dat op mijn sloffen kan, en het lijkt me op zich juist ontzettend leuk om te doen, maar ik heb geen zin in al dat gezeik op de wedstrijden zelf. Ik denk dat ik dan zelf niet aan rijden toekom. Ik heb het vaak genoeg gezien bij de NK’s bij ons, ook jij weet precies waarover ik het heb. Danny Leewis zei als afsluiting van de 1:8 sectievergadering van afgelopen zondag enkele zeer treffende dingen hierover. Eneuh, ik hoef me niet te vervelen, want ik heb al zat te doen bij de AMCA. Wie weet volgend jaar, we zien wel. Ik wil in 2008 eerst eens gewoon zelf voor de eerste keer in mijn leven lekker NK’s 1:8 gaan rijden.
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2007
  15. QuiXoTic

    QuiXoTic

    Lid geworden:
    20 sep 2005
    Berichten:
    651
    Locatie:
    Den Hoorn
    NOMAC vergadering is inmiddels alweer een tijdje geleden. Ik ben erg benieuwd wat er is besloten tijdens de vergadering, en dan met name op het gebied van brandstof 1:10. Er staan helaas nog geen notulen op de NOMAC site, weet iemand hier de belangrijkste punten?
     
  16. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.486
    Locatie:
    Sassenheim
  17. QuiXoTic

    QuiXoTic

    Lid geworden:
    20 sep 2005
    Berichten:
    651
    Locatie:
    Den Hoorn
    Precies wat ik zocht, thanks!
     
  18. M7H

    M7H Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 mei 2004
    Berichten:
    6.581
    Locatie:
    Wormerveer
    Eerst mijn excuus voor het omhoog halen van dit oude topic, maar het haakt heel leuk in op wat er dit weekend is gebeurt blijkbaar.....
    Met 13 stemmen tegen en 12 voor, is de heer RK gedoemd in de Promo te rijden, en zie hier..... aan brokken omdat er iemand per abuis het rechte stuk op reed, waar hij net voluit op reed.....

    Sluit precies aan bij de opmerking die je maakt Dennis, over Milko (die overigens is gestopt omdat bepaalde afspraken niet zijn nagekomen....)
     
  19. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.486
    Locatie:
    Sassenheim
    Moet je wel het verhaal compleet maken.....

    De auto die rechtdoor reed was van Matt Hukkelhoven die als "oud rijder" toch al de nodige ervaring heeft en nu met plezier en zonder verplichtingen in de Promo rijdt. Zijn auto reageerde gewoon niet meer en schoot rechtdoor, na een snelle controle bleek dat de accustekker er niet goed in zat wat mogelijk de oorzaak geweest kon zijn. Dit is een ongeluk die iedereen had kunnen meemaken......

    Dat er wat puinhoop reed is waar maar zo zijn we allemaal begonnen (om even iets herkenbaars te prediken), Peter van Koningsveld lukte het toch ook aardig om met rondetijden van laag in de 14 door het veld te komen.
     
  20. M7H

    M7H Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 mei 2004
    Berichten:
    6.581
    Locatie:
    Wormerveer
    Dat zoiets kan gebeuren, is zeker waar, daar heb ik het niet over.
    Feit is dat er door Dennis is aangegeven dat we op deze manier goede rijders "wegjagen" wat deels ondervangen is door de komst van de 2 wildcard plaatsen, maar toch had RK er al bij kunnen zijn, zeker nu ik ook nog eens vernomen heb (in de wandelgangen) dat er een rijder uit de Nomac cup is gestopt, met daarbij opgeteld het feit dat er ook de laatste NK in Groningen niet 30 man aanwezig was in de Nomac cup....

    Jammer, dat is mijn mening....
     

Deel Deze Pagina