norderney

ik ben verliefd geworden op dit werkschip, maar jammergenoeg is ie niet te krijgen in de handel.....

op ebay staan er soms, maar dat zijn volledig afgebouwde modellen, en daar heb ik geen zin in...

zou het mogelijk zijn dit schip zelf te bouwen? zo ja, waar zou ik aan een plan kunnen komen?

of weet iemand ergens een bouwdoos liggen? :D

alvast bedankt!

nicolas

hallo patrick,

hij staat inderdaad niet meer online bij robbe..

k zal eens proberen bij de shops, maar ik betwijfel of ze m nog hebben...

k zie dat je ook van belgie bent, ken je nog goeie zaken die misschien ook online verkopen?

alvast bedankt!

groeten

nicolas

in Belgie online.... niet echt nee.

bij mijn weten zijn er hier een 4-5 tal winkels die je hier kan bellen om te proberen.

als je eens zoekt in google zal je een 2tal winkels in de UK vinden die de boot nog in de cataloog hebben. (stock is iets anders)

ik heb ergens de 'modelboats' liggen en die staat vol reclame van UK winkels - blijkbaar zijn er daar meer dan in Belgenland.

Indien je 'em hier niet vind kan ik wel enkele pagina's inscannen zodat je daar eens kan horen. (laat gewoon iets weten)

_misschien_ vind je nog iets in Dordmund in 2 weken ?

Patrick

Het voordeel van Walonieers is dat als ze aan je kunnen verdienen ze ook Nederlands spreken. :lol: :lol: :lol:

Ik dacht de vorige keer dat ik de Baillien (Antwerpen) kwam de Norderney te hebben gezien. Op hun website kan ik hem niet zien maar mischien kom je wat verder met te bellen: www.modelbouw-baillien.be

Ik hoop dat je er wat mee bent.

Back