Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
geweldig, dat statement over je regelaar!
Hoi Ton.Als de drijvers goed zijn heb je niet meer vermogen nodig dan een grondstart vanaf gras
Ton
Nou een beetje meer vermogen vindt ik erg prettig hoor niet alleen bij de start maar ook tijdens het vliegen, je gaat natuurlijk niet de hele tijd volgas vliegen, maar op de momenten dat je vermogen nodig hebt dan moet het er ook wezen.
Mooie drijvers heb je gemaakt hoor
Gr Japioooooooooo
Hier heb ik mijn drijvers vandaan...
HobbyKing Online R/C Hobby Store : Landing Floats 83cm 300grams (pair) $38.92
Staan onder een 1,8 meter vliegtuig en hebben zeker genoeg drijfvermogen....
![]()
ik zou wel zorgen voor wat extra power zodat je makelijk op je steps komt
anders word je startbaan erg lang had dit ook met mijn trainer op drijvers koste mij bijna 40 meter om los te komen
gr.john
Euuuhhh S5... jajaja...
Had vanmiddag een onverwacht blijde verassing... S5 bleek een Supermarine S5 Schneider Tropy racer te zijn.
Zit hier nog met een rode boei van een kop. Als ik bekomen ben van de bewondering zet ik wel een paar foto's neer. Beetje een schaars kitje van zeer, zeer lang gelee. Een krent uit de pap.
Drijven doet die drijver wel! Moge duidelijk zijn.
Is de kelly zo zwaar? Hmmm. Een club collega vloog deze kist met een Saito 82a.
Niet bij te houden gewoon. Zijn ook maar dunne vleugeltjes. Fraai vliegbeeld.
Toestel heeft wel snelheid nodig?
Er staat toch ook nog ergens op dit forum een verhaal over een electro Kelly, of vergis ik mij? Ieder geval echt een fantastische kist.
Monodrijver... ja, waarom ook niet? Ik ga proberen je toch nog even te overtuigen hoor!
Die Macchi drijvers... MC.72 is het snelste watervliegtuig met propellor aandrijving ooit gebouwd. Hoop em deze zomer in het echt te zien.
Ligt eraan oe de bevestiging nu tot stand komt.Is dit op een verantwoorden manier te realiseren zonder de vleugels te moeten verbouwen?