Novarossi BX 3,5 cc welke plug?

Hoi,

Ik heb een vraag mbt mijn turbo plug. De turbo plug die er nu inzit is niet meer leesbaar. Dus ik kan niet zien welke er in zit.
Ik wil graag weten welke van deze pluggen nou geschikt is voor mijn motor. Natuurlijk zijn deze allemaal geschikt maar ik bedoel meer voor als je er een wedstrijd mee wilt rijden.

turbo ultra C8TGF
turbo C8Tf
turbo C6TF

Graag jullie advies.

Groet

Peter

ps. Ik heb de zoekt functie gebruikt maar kon niks bruikbaars vinden over de novarossi turbopluggen.

Offroad motoren zitten naar mijn weten veelal op een 5 of 6, check de manual eens (zie ook exploded vieuws op de Novarossi site)

De nieuwe Technopower (turbo-)gloeipluggen (H5) zijn zeer geschikt voor offroad motoren en voldoen echt zeer goed. Ik gebruik eigenlijk alleen nog maar deze pluggen en ben er zeer tevreden over!
Anders kan je eens kijken voor O'Donnell 97T gloeipluggen; ook een prima kwaliteit voor een leuke prijs.
En natuurlijk kan je altijd kiezen voor 'de standaard turbo-plug' voor heel veel offroad rijders: de OS Max P3 gloeiplug; dat is veruit de meest gebruikte offroad (turbo-) gloeiplug!

Nou het zit zo. Ik heb net 12 nova pluggen gekocht. En ik wilde weten welke ik kan gebruiken. En welke geschikt is voor mijn motor.

Ga ik zeker doen. Want ik weet echt niet wat er nu in zit. Wat ik wel weet is dat hij met de hand niet rond te draaien is. Er zit nog behoorlijk veel klemming op.

Back