Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ehm, hoezo?
A. Wordt de AMCA genoemd en dan voel ik mij aangesproken
B. Is dit een openbaar forum waar Jan en alleman maar roept wat ie wil, en nog veel meer mensen kunnen meelezen.
Daarom ben ik principieel tegen het voeren van dit soort (overigens erg nuttige) discussies op (een) openbaar forum(s). Je hebt geen persoonlijk contact, geschreven teksten kunnen door anderen totaal verkeerd opgevat worden. Dit zou binnenskamers moeten gebeuren, want het schept voor buitenstaanders een totaal verkeerd beeld van de supergezellige sfeer tijdens de NK weekenden / wedstrijden. Maar dat weet elke NK rijder ... de enkelingen die hier het hardst op het toetsenbord kloppen, zijn totaal geen afspiegeling van het gehele NK veld.
Daarom ben ik principieel tegen het voeren van dit soort (overigens erg nuttige) discussies op (een) openbaar forum(s). Je hebt geen persoonlijk contact, geschreven teksten kunnen door anderen totaal verkeerd opgevat worden.