Nso stockcar1:8 2011

• Topicstarter Topicstarter erik51
  • Startdatum Startdatum
Ik ga rijden :
NK - Almere
WK - Venray
N.S.O. Super Cup
Club Kampioenschap Almere

Stockcar rijders vertel jullie plannen voor 2011!!

Europese Unie Indoor Kampioenschappen 2011 Horst
WK 2011 in Venray
en de rest waar ik zin in heb, bv wat nso tjes in venray en wat gp's

Dan zal ik je tegen komen,
Ga waarschijnlijk ook eerdaags nog testen in Lobith samen met Sander ivm KC project.

Schiet het al een beetje op in Venray? volg trouw je verhalen op je website

oke see you on the track
goeie jaarwisseling

hey Erik

We zijn voornamelijk binnen bezig, zoals je wellicht al gezien hebt in het fotoboek. Zodra het maar weer iets boven nul is gaan we er weer vol tegenaan om buiten alles in orde te krijgen, en ben zelf ook nog niet klaar met mijn eigen spullen. Vele handen maken licht werk maar soms ontbreekt het daar helaas een beetje aan.... En jij, geen interesse om de indoor te rijden?

ook een goede jaarwisseling

Indoor lijkt mee leuk,ben alleen bang dat het heel erg rook hok wordt (uitlaatgassen)
daar kan ik niet zo goed tegen (benauwd)

Maar misschien ga ik wel starten hoor in Horst

Even een vraagje uit nieuwschierigheid. Bij de 1/10 (pancar) oval zit merendeel van het gewicht zoals de accu, esc, ontvanger en zelfs de motor zo ver mogelijk aan de linkerzijde. Wat is de theorie achter de plaatsing van de zware elementen zoals de motor en benzine tank etc bij de 1/8 aan de rechterzijde?

Laatst bewerkt:
Hoi

Nou, de motor is rechtsachter geplaatst, puur eigenlijk wegens de draairichting van de krukas. Echter er zijn wel krukassen die aangepast zijn waarmee we de motor linksachter zouden kunnen zetten maar dit heeft eigenlijk nog niet iemand geprobeerd. De tank staat doorgaans links in het midden, zogenaamd om zoveel mogelijk gewicht links te houden zodat de auto niet naar rechts gaat overhellen. Volgens mij maakt het eigenlijk weinig uit, de tank raakt immers toch wel leeg, of hij nu links of rechts van het midden of dwars is geplaatst. Met vering en demping kun je doorgaans veel opvangen.

Als er goede afzuiging staat dan ..............
denk ik het wel

Hoi Erik en de rest.

Ik ga in 2011 ook 1/8 stockcar rijden en ook met een KC (resper.nl). Mijn eerste wedstrijd zal waarschijnlijk de EUIK in Horst zijn. Als het allemaal meezit wellicht nog een keer van te voren trainen met Sander erbij. Maar hij is nu nog met m'n uitlaat bocht bezig.
Waarschijnlijk wordt ik ook nog lid in Almere, dus komen we elkaar wel vaker tegen.

groeten,
Martijn (#44)

Welkom Ted,
Ik rijdt ook met een KC auto!!
Zondag ga ik de Kouwe Klauwen Race rijden en een bekijken hoe de auto is.
Kom gerust kijken en neem je auto mee,misschien kun je er wat van leren hoe anderen hun auto gebouwd hebben.

Je kunt mij volgen via www.emotorsport.punt.nl

Of ik de Euik ga rijden weet ik nog niet helemaal

Erik

Heb samen met Sander en de fam. Middelkoop de auto opgebouwd, dus dat zal wel goed zitten :)
Kom zeker kijken en zal dan m'n auto ook wel ff meenemen.

Zie je zondag.
Martijn

Wie gaan er super cup rijden??

Ik / erik van poeke (e-motorsport) staan aan de start!

Hoi Erik,

nee hoor, ik rij komend seizoen ook stockcar hoor. NSO wedstrijden etc.
Zie je in ieder geval zaterdag tijdens de Resper trainingsdag.

Martijn

Back