NVM aan de slag

Discussie in 'MBF Nieuws' gestart door Robert Schotman, 3 nov 2018.

  1. Robert Schotman

    Robert Schotman Administrator Moderator team Vriend van modelbouwforum.nl

    Lid geworden:
    3 apr 2018
    Berichten:
    25
    Locatie:
    Zoetermeer
    De Nederlandse Vereniging van Modelbouwers (NVM) heeft het Modelbouwforum begin dit jaar overgenomen en als het goed is hebben jullie daar weinig van gemerkt :) Dat was ook de afspraak in mijn welkomstbericht destijds toen wij het modelbouwforum overnamen van Robert Waanders.

    Inmiddels hebben wij ons goed ingewerkt op het beheer van het modelbouwforum en in samenwerking met de moderatoren loopt het goed en wordt het forum nog steeds enthousiast gebruikt. Complimenten voor de manier waarop de moderatoren het forum onder controle houden, faciliteren en af en toe met zachte hand ingrijpen als dat nodig is.

    De NVM bestaat dit jaar 75 jaar en dat hebben we gevierd met een groot modelbouw evenement in oktober dit jaar in Gorinchem. Het aantal bezoekers en positieve reacties was enorm en veel hoger dan we hadden verwacht. Dit kwam mede door de vele leden van het modelbouwforum die onze aankondiging op het modelbouwforum hadden gezien en aangeklikt en vervolgens lang zijn geweest. Het belangrijkste doel van de NVM is het stimuleren van de modelbouw en dat gaat op deze manier hand in hand.

    Komende periode gaan we bekijken of we een nieuw (groot) modelbouw evenement gaan organiseren in 2019 en daarvoor zullen we zeker ook weer aandacht vragen in het modelbouwforum. Daarnaast gaan we bekijken welke verbeteringen en innovaties we op het modelbouwforum kunnen introduceren.

    Jullie ideeën zijn welkom !

    met vriendelijke groet,

    Robert Schotman
     
    NVM, heimhelicopters, Burp en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. J.B

    J.B

    Lid geworden:
    22 jun 2011
    Berichten:
    521
    Locatie:
    Drenthe
    Dag Robert,
    Mocht het definitief worden om in 2019 een modelbouw evenement te houden , dan zou ik het in ieder geval op prijs stellen dat dit op een plek/plaats is wat centraal gelegen is.
    Zodat de liefhebbers uit Groningen niet naar b.v Zeeland hoeven te reizen en//of omgekeerd.
    Vriendelijke groeten,
    Joop Bakker
     
    Puffin, MicropropSport en pietsan vinden dit leuk.
  3. Lou van Wijhe

    Lou van Wijhe Vriend van modelbouwforum.nl

    Lid geworden:
    25 dec 2012
    Berichten:
    104
    Locatie:
    Hilversum
    Als langdurig NVM-lid heb ik deze samenwerking met genoegen zien ontstaan. Ik hoop dat veel NVM-leden (indien nog niet gebeurd) de weg naar dit mooie forum zullen weten te vinden. Robert Waanders kan nu op zijn lauweren gaan rusten, met waardering voor zijn pioniersarbeid!

    Lou
     
    NVM, J.B, Puffin en 3 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina