off-road 1:10 kopen nieuw

Het is geen 1/10 maar 1/14.
Maar als ik nu voor een budget onder de 200 euro een offroad basher zou kopen (waar ik wel aan zit te denken omdat ik bashen met mijn Xray buggy gewoon zonde vind).
Dan zou ik een Vaterra Kalahari of Kemora kopen.
Goede reviews over gezien en gelezen en rtr te vinden voor 170 euro.

Wat is niet te overdreven voor jou?
Als je op prijs let, dan moet je geen traxxas kopen. Die zijn in het algemeen wat duurder dan andere merken.
Kijk es naar thunder tiger, losi of die afgeprijsde hpi. Die geven een veel betere prijs kwaliteit verhouding dan wat traxxas biedt.
Onderdelen van traxxas zijn wel makkelijkst verkrijgbaar in Nederland, maar als je niet erg vind om op internet je onderdelen te bestellen, dan ben je 3x goedkoper uit.

Merken die ik opnoemen, bieden allemaal en brushless offroad trucks aan vanaf 400 euro. Dan heb je een offroad auto die standaard ong 60-70 gaat. Voor een auto rond die snelheid van traxxas ben je toch 100-200 meer kwijt.

Met niet te overdreven bedoel ik 500,600,700 euro ik dacht eigenlijk aan de rustler vxl

Met niet te overdreven bedoel ik 500,600,700 euro ik dacht eigenlijk aan de rustler vxl

Met jouw budget zal ik een thunder tiger mt4 g3 halen. Het is in principe een truggy met monster truck body en wielen. In duitsland kost die auto 400. Voor 500 kan je het in nederland ook kopen.
Dan hou je wat geld over voor lipos en laders. Met jouw budget zal ik niet voor een rustler gaan. Het is een mindere wagen voor de zelfde prijs.

Het is geen 1/10 maar 1/14.
Maar als ik nu voor een budget onder de 200 euro een offroad basher zou kopen (waar ik wel aan zit te denken omdat ik bashen met mijn Xray buggy gewoon zonde vind).
Dan zou ik een Vaterra Kalahari of Kemora kopen.
Goede reviews over gezien en gelezen en rtr te vinden voor 170 euro.

Als je een 1/14 zoekt, leg er dan iets bij, en neem een LC Racing EMB, zeer degelijke buggy met vrijwel geen zwakke punten, en oa een zeer goede motor, om maar een paar dingen te noemen.

Ik zal hier ook eens naar kijken, bedankt.
Hij is wel een stuk moeilijker verkrijgbaar zo op mijn eerste google hits........

De LC? Te bestellen in België, de UK, en ook in Nederland. Hij wordt ook als Schumacher verkocht, dus ik verwacht dat dealers die dit merk verkopen, ook de LC kunnen leveren. Let wel op dat sommige verkopers een iets versoberde versie verkopen, met plastic chassis, dempers en shocktowers. Rijdt ook goed, maar zou wel iets goedkoper moeten zijn. Maar ik heb meegemaakt dat gewoon dezelfde prijs werd gevraagd.

En anders neem je een losi mini 8ight. Ook 1/14 en doet zeker niet onder voor een 1/10 qua snelheid. En de onderdelen zijn zo goedkoop je lacht je een deuk :D

Het mooie van die Vaterra,s is dat ze heel veel parts van de losi mini 8ight hebben.
90% van de parts schijnen uitwisselbaar te zijn.
In meerdere reviews waarin deze vergeleken worden word gezegd dat je om te bashen net zo goed of vanwege de prijs beter zo,n Vaterra kan kopen.Ik wil er toch niet mee op een circuit rijden.
Ook het ralley uiterlijk spreekt me erg aan.

Laatst bewerkt:
Maar heb m'n mini eight nog nooit stuk gehad, En heb de dakota phend edition al zolang hij uit is. Rij elke maand 3 accu's leeg, en heb er 2 x een 2 daagse demo mee gereden. Dan rijd hij bijna de hele dag.

Back