off road amersfoort

Ik ben wel effe geweest, samen met me dochtertje gereden, dus was niet helemaal alleen :)
Lag wel een plassie maar geen last van gehad.

Sorry helaas laat geworden op t werk. Morgen ga ik voor de herkansing..

Laatst bewerkt door een moderator:
Zojuist ff een uurtje geweest. Was niet de enige.. was nog wel behoorlijk drassig, maar dat was geen uitdaging voor me rustler. Me rally ongebruikt daar was t op t asfalt iets te druk met 1:1 auto's...

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik kon vandaag niet, wezen mtb-en. wel mooi weer om te rijden, Op het zand was het gister prima rijden, ook stuk beter schoonmaken van de auto als het zand iets vochtig is, en het komt ook minder op mijn auto, nare van mijn velgen is dat ze nog al veel zand naar binnen kunnen happen en dat bevordert de rijeigenschappen niet echt, gister geen last van gehad.

Mijn kleine jump die ik gemaakt had jumt na wat regen wel beter :)

Volgende keer maar een schep meenemen voor wat meer plezier.

Zondag as ga ik effe in soesterberg kieken... modelbouw dagje.

Ben ook even op het modelbouwdagje wezen kijken, was een leuk verzetje! :)

Maar zo te zien zijn er meer die in de omgeving van amersfoort rijden. Ik rijd bijna altijd in Soest, maar dat is ook niet altijd alles.

Ik hoop eigenlijk dat t morgen een beetje weer wordt, dan ga ik toch maar weer s richting ikea...

Groetjes,
Ronin
Verzonden met mijn htc desire s

Sh.t, zie het nu pas, en heb em vanochtend even onder een trailer doorgejaagd :S, tankje en schokbreker naar de ....., Stuurfoutje

Anders had ik er zeker ook even gekeken :)

Ook dit weekend geld: als t droog is gaat ik zeker weer een paar accu's leeg te rijden @ doe zweedse meubel boer

Groetjes,
Ronin

Neem je je rubber laarzen mee ? Ziet er hier vanuit mijn kantoor nat uit en gaat nog veel meer regen komen dit weekend.

Haha lol! Nou ik hoopte natuurlijk dat die voorspellingen niet uit gaan komen. Maar ja, dan zal ik die eerst moeten kopen..

Groetjes,
Ronin

Ik heb me auto uit elkaar liggen, moet eerst me servo weer goed hebben.
Denk dat dat dit weekend niet meer lukt. en heb het ook druk zo net voor Sinterklaas en al die aankomende feest dagen enz.
Heb laatst in ede gereden op een bouw plek, netjes zand allemaal en geen water. vlakbij Plantion of zoiets..

Ben vandaag wel ff wezen kijken maar het was mij toch echt te nat! Zelfs met me laarzen... :) hoop toch echt op nog en keer en droog weekend voor t einde van t jaar.

Groetjes,
Ronin

Afentoe rijd ik nog weleens in amersfoort een stukje naast de ikea, heel veel ruimte,grote stukken gras/zand en hier tussendoor lopen een aantal wegen. Maarja veel van die ruimte ligt al een lange tijd onder water.

Er rijden daar afentoe wel wat lui.

Grappig. Ik heb niets (meer) met auto's, maar omdat het stuk naast de Ikea flink ruim is, wil ik er nog wel eens vliegen met een electro kistje.. Zal d'r weer eens heen rijden binnenkort. Er liggen nu bergen met aarde / zand. Ben benieuwd hoe lang het nog braak blijft liggen.

En anders ga je net iets verder naast het gebouw waar ik dus uithang nog veel meer ruimte (vanaf Ikea tunneltje onderdoor 1 bedrijf langs en voila nog meer ruimte)

Ben vanmiddag nog ff geweest. Was behoorlijk nat. Maar me df03ra hield zich prima...

Groetjes,
Ronin

Tja, ik had ook gewoon even moeten gaan eigenlijk. Nou ja, misschien volgend weekend :). Misschien binnenkort ook een offroad autootje erbij. Eens zien hoe dat bevalt ;-)

Back