Off-road auto kopen

Ik ben ook 13 en heb een RC8Te met tekin combo en een MERVje...
Je moet gewoon geduld hebben, een krantenwijkje zoeken en veel sparen.
Maar zoals nard al zegt is de slash een hele goede beginners auto.

Groetjes,

Ruud

Met krantenwijk alleen ga je het niet redden. Ouders misschien een beetje.;);)

Jup!
Geduld is een schone zaak:)
Het duurt misschien iets langer maar anders betaal je je scheel aan onderdelen van een reely en van een traxxas heb je gewoon erg lang plezier!

Groetjes,

Ruud

maar.... Reely is een goed beginnersmerk. de REELY BUGGIE RANGER BL 4WD is maar 139 euro. er zijn veel goede reacties over dus ik zie geen probleem om het niet te kopen.

P.S ik heb al een ON-Road auto, maar die is deels kapot. ik liet er een brushless motor inzetten zodat hij sneller ging. ik ging er mee rijden en overal lagen onderdelen. de auto kon de kracht niet aan...
Het was een Tamiya. dat vond ik zelf wel het raarste. de motor was er juist voor gemaakt. om de auto te upgraden.

Rimpel, koop jij lekker je reely, dan zie je je binnen een week of 2 wel terug met een "help" topic...

Laatst bewerkt door een moderator:
2ehands TA-02 achtig iets misschien? Al heb je voor €180 ook al een een Rustler/Stampede 2ehands met alles erop en eraan...

*Op last van robert verwijderd*

jullie kunnen me we alles afraden, maar in plaats van me alles af te raden zeg dan eens wat ik beter wel kan kopen, en waarom. (Vergelijken)

als je toch al vast staat om een reely te nemen, waarom vraag je dan?

ps. ik ben nog geen eens 13, ik doe het van het geld dat ik nog heb en zakgeld (€20,- per maand), maar dat raakt ook eens op.

jullie kunnen me we alles afraden, maar in plaats van me alles af te raden zeg dan eens wat ik beter wel kan kopen, en waarom. (Vergelijken)
Serieus? Check je EERSTE reactie maar eens:

Als je al meer uit wilt geven kun je hier ook opzoek naar een gebruikte auto zoals Traxxas Bandit, Rustler, Slash, Stampede.

Onthoud deze regel die geldig is in deze hobby : goedkoop = duurkoop.

Slotje...

Laatst bewerkt:
*Op last van robert verwijderd*

Voor 80 - 180 euro heb je toch echt een nieuwe LRP buggy of truck die geen moeite heeft met brushless.
De onderdelen zullen misschien iets minder makkelijk te vinden zijn als traxxas en tamiya maar qua prijs/prestatie verhouding is het ding onverslaanbaar.

Voor 80 - 180 euro heb je toch echt een nieuwe LRP buggy of truck die geen moeite heeft met brushless.
De onderdelen zullen misschien iets minder makkelijk te vinden zijn als traxxas en tamiya maar qua prijs/prestatie verhouding is het ding onverslaanbaar.

welke Tamiya zou ik dan beter kunnen nemen dan de Ranger?:confused:

Back