Off-road baan in Deventer

ik heb het hele topic ff doorgelezen, was zelf ook al met ene vragen ronden begonnen. [131354] offroad-rijders-gezocht-deventer
Wat let ons om in de tussentijd gewoon een leuk veld op te zoeken en daar met zn alle de gaan rijden. elkaar wat beter leren kennen en misschien vanaf daar weer verder stappen maken en plannen bedenken.
Ik ben voor ...

Laatst bewerkt door een moderator:
er is trouwens ook nog een heeeeeeeeeel groot stuk land naast de grate parkeeerplaats van de scheg.
eventueel kunnen we ook nog naar de berekuil in diepenveen.

in mijn tuin.
2000vierkante meter alleen het huis staat er midden in. maar toch heeeeeeeeeel veel ruimte.
oja, ook gewoon op de straat en er is zo'n grepel van een 50-100cm diep aan het eind van de straat. alleen liggen daar veel bladeren dus meer weerstand= 2-5 min accu op.

en jij?
EDIT: reageer maar in de 'off-road rijders gezocht, deventer' topic.
dit is voor een baan.

Laatst bewerkt:
Ik geloof dat het een beetje stil ligt. Als ik Bas ergens mee kan helpen hoor ik het wel. Ik wil zeker niet zn idee afpikken.
Wat echter denk ik wel belangrijk is dat we voordat we weer naar de gemeente gaan eerst een club moeten oprichten. Lidmaatschap zonder kosten in het begin. En als we er dan minimaal 10 hebben nog eens naar mogelijkheden kijken. We kunnen met die club zodra het lekker weer is her en der gaan rijden. Elkaar leren kennen en wat ideeën op tafel (of in het zand als we nog geen tafel hebben) leggen.
Is dit een goede start?
Ik heb zelf ook een topic geopend hierover en loopt nu wat door elkaar misschien dat een mod hier wat aan kan doen?

(edit) net een berichtje gestuurd naar forum eigenaar of deze 2 samengevoegd kunnen worden
offroad-rijders-gezocht-deventer

edit2: kijk even daar voor de fotos van de plek waar we morgen (zondag 20-03-2011) gaan rijden

Laatst bewerkt door een moderator:
Back