off-road buggy

• Topicstarter Topicstarter pieter007
  • Startdatum Startdatum
P

pieter007

Guest
hallo

ik ben al aan het nadenken over m'n volgende nitro rc (of héél mss word et de fg monster truck :D maar die kost veel)

nu zat ik te denken aan een buggy :D omdat die snel gaan enz... (ik heb nu de cen fun factor atx )
mar ik wil ook on-road rijden dus ik zou slicks erop zetten als ik on-road rij maar wat is dan de baanliging ?
en welke buggy zou ik het beste nemen ?
want nu zijn er wel nieuwe buggy's enz.. en ik weet nu niet meer wat kiezen
ik had gedacht aan de protech enigma
de gs
de shumacher zo van due buggy's geen carson ofzo ik wil iets degelijks
grtz pieter007

Als je voor een buggy zou gaan , zou ik je de kyosho inferno aanraden....
Ik heb daar immers zeer goede verhalen over gehoord , en het is zeker en vast goede kwaliteit.

De protech enigma is dan weer Belgische makelarij , dus dat is handig voor moest je delen kwijtraken en dergelijke.... dan worden die binnen de week geleverd ( als ze niet in stock zijn).

Maar natuurlijk als Fg-rijder , mag ik de fg zeker niet uitsluiten.... heb ik in de voorbije 3 maand niets dan goede herinneringen aan....

ik zou zelf even doorsparen en een FG kopen(hoe moeilijk het ook is :roll: ).
dan heb je gelijk een probleemloze auto met lekker veel vermogen :twisted: . deze klasse wordt ook steeds populairder

als je info wilt over welke buggy je het beste kan kopen maak dan even een gebruik van de zoekmachine, want er is een hele rel aan de gang geweest over buggy's niet vervelend bedoelt maar er staat veel info in dat topic duss kijk daar even naar.

ja maar dan zou ik een jaar w8en voor de fg :P
dan zijn er al wat aanpassingen aan (i.v.m kinderziektes) en dan mag ik valantiewerk doen en dan zou ik dus nu een buggy kopen :) en daar een dik jaar met rijden vakantie werkje fg kopen en buggy houden om af en toe nog eens fun mee te beleven snap je ?

Back