Off-road meeting zomervakantie locatie: Drunense Duinen? (in dat geval alleen elektro)

een ding zou ik wel willen weten hoe houden jullie het een hele middag vol met de accu,s

of hebben jullie soms 5 lipo,s volgeladen?????:confused:

ik woon er relatief dichtbij. Ik denk dat ik binnenkort daar maar eens een paar plekken ga checken. De zandvlakte valt imo af, dat wordt meer ploegen dan bashen. Maar als je van het restaurant Bosch en Duin de duinen ingaat heb je wat mooie vaste heuvels die zeer bashwaardig zijn.

7 stuks dat is een heleboel:p 3 zou eerst wel voldoende zijn denk

je kan tenminste maar twee stuks per keer opladen heb ik begrepen

dan kun je wel een hele middag knallen over die duinen daar;)

als ze vol zijn allemaal natuurlijk:rolling:

nadeel is,.. er gaan 2 per keer in de E-Revo. dus je kunt het emer zien als 5 lipo's. (hoewel, die 3s lipo's passen ook net in m'n vaders slash.. ^^ )

Ik heb 2 2400 mAh 6 cells accu's NiMh (net nieuw)
1 2000 mAh 6 cells accu NiCd
1 1600 mAh 6 cells accu NiCd
De NiCd accu's zijn al best oud en aardig versleten.
Ik heb ook nog een 1100 mAh 9,6 volt NiCd accu (1,5 jaar oud, maar bijna nooit gebruikt)

Ik ga nu ff in de uiterwaarden rijden, kijken of er nog wat in die NiCd accu's zit

wanneer gaan jullie rijden?
Ben ondanks wel benieuwd naar jullie kunsten.

Sorry dat ik zo lang niet reageerde. Ik heb het erg druk met school en denk er in mijn vrije tijd niet direct aan om hier nog eens te kijken. Ik heb de komende 1,5 week toetsweek, dus heb ik ook niet erg veel tijd om uit te zoeken of we daar mogen rijden, maar daarna zal ik zeker nog even zoeken.

Mijn nieuwe spullen voor mijn CC-01 zijn er, alleen sluit de kap die m'n aandrijving van stof vrijhoudt (en sommige tandwielen op hun plaats houdt) niet goed af en heb ik alleen maar voorwielaandrijving. Ik moet dat ook nog zien te verhelpen voordat ik kan rijden... :(

Mvg,
Diederik

Back