off road truck

Nee joh, we zijn de beroerste niet.

super bedankt nard ik hoop hier nog heel wat tips en tricks binnen te halen want het bevalt me hier toch wel hoor maar wat zou nu eigenlijk een leuke traxxas zijn om mee te beginnen waar je veel lol mee kunt hebben en toch ook soms een wedstrijdje kunt rijden?

b.v.d. mitch

geen monstertruck iig, wat je als eerste wou.
Wedstrijden voor monstertrucks zijn er nu eenmaal niet.

Had ook nog geen reaktie terug op mijn pb trouwens

Dan zou ik voor de slash 4x4 gaan, dan met buggy bandjes eronder voor iets meer grondspeling en dan kun je wel ff vooruit.

Ik zou helemaal geen Traxxas kopen, maar een mooie buggy of truggy 1:10 elektro van Associated. Snel, makkelijk in onderhoud, veel beter af te stellen en meer "race-car" dan een Traxxas. Kun je bij elke elektro race meerijden. De Short Course komt in NL,B en D niet lekker van de grond...

Jawel worden veel verkocht en zijn ook toppie qua uiterlijk, da's zeker.

Maar als je de wedstrijden bekijkt wil het nog niet zo...kijk maar eens naar uitslagen van diverse series. In Duitsland bv rijden er nog geen 5 modifieds mee in de NRW cup en da's toch een groot gebied én Duitsland.

Slash stock gaat weer wel, maar gaat menigeen sneller vervelen denk ik als je geen baan voor handen hebt.

Laatst bewerkt:
Ik ben sindskort weer ingestapt in de RC auto wereld en heb voor de Traxxas Slash 4x4 gekozen.
Waarom?

1:
Ik zag mensen er sprongen en klappen mee maken en de auto's bleven heel
(dat was voor mij het hekelpunt om weer met auto'tjes te gaan rijden, kosten van reparaties)

2: Behoorlijke prestaties out of de box voor mooie prijs

3: Genoeg aan te sleutelen kwa afstellen. (liever bezig met afstellen dan repareren ;) )

4: Onderdelen behoorlijk goedkoop in mijn ogen.

5: Genoeg hopups te verkrijgen.

6: Het model stond mij heel erg aan.

Dit zijn voor mij de puntjes geweest waarom ik de auto gekozen heb.

Suc6

geef het de tijd.
toen de eerste 1/10 2wd buggy op de markt kwam, had je toen in het 2de jaar ook 60 deelnemers op het BNK?

let wel dat de eerste short course trucks pas in de zomer van 2008 uit de fabriek rolde. dus we zijn nu net 2 jaar onderweg

de 4x4 short course bestaat net hooguit 6 maanden. ik vind de evolutie van deze tak al heel snel gaan. en hard groeit

ik rijd toch bijna elk weekend wel een wedstrijd. anders 2 keer per maand

Enige wat de topicstarter nog moet uitvogelen is of hij liever een wedstrijd rijd of een monstertruck wil ( was zn voorkeur ).
Als je begint met himoto spul zal wedstrijden er wel niet echt inzitten, tenminste niet grootste deel van zn tijd. Ook handig als er überhaupt een baan in de buurt is en met 17 jaar rij je nog geen auto om er ff heen te rijden.

e-revo brushed koop je tegenwoordig ook voor een leuke prijs, alleen snelheid is niet als een brushless.
traxxas slash is altijd een goede keuze, 2wd of 4wd.

ik zou eigenlijk wel eens willen weten wat ik dan beter zou kunnen doen ik wil gewoon lol maken flink kunnen sprignen maar het lijkt mij dan ook weer leuk om wedstrijden te rijden dan kom je toch wat meer ander andere hobbyisten want het is nog altijd het leukste als je de bevindingen van anderen ook kunt zien en niet altijd alleen maar hoefd te lezen
nu kan ik ook wel wat vervoer regelen dus het is niet zo'n grote ramp maar wat mij wel een beetje zorgen maakt is dat ik in limburg woon en dus niet zoveel heb gevonden kwa clubs en banen enz.
graag hier wat meer info over ik woon in de buurt van heerlen.

b.v.d. mitch

geef het de tijd.
toen de eerste 1/10 2wd buggy op de markt kwam, had je toen in het 2de jaar ook 60 deelnemers op het BNK?

let wel dat de eerste short course trucks pas in de zomer van 2008 uit de fabriek rolde. dus we zijn nu net 2 jaar onderweg

de 4x4 short course bestaat net hooguit 6 maanden. ik vind de evolutie van deze tak al heel snel gaan. en hard groeit

ik rijd toch bijna elk weekend wel een wedstrijd. anders 2 keer per maand

+1

Short Course auto's zijn behoorlijk populair. Toen ik m'n eerste Slash kocht werdt ik nog raar aangekeken. "Wat is dat voor een ding dan?" Op Banen als die van de MVB waren deze auto's al meer ingeburgert. Nu...2 jaar later zijn Short Course klasses bijna een vereiste binnen het "beginners segment" Ook clubs ontwikkelen hun eigen Short Course competitie. Dat belooft veel...Voor de toekomst:p

ja dat heeft ie zelf gezegd.
jullie zeuren soms dat sommige mensen niet goed kunnen kijken maar volgens mij is dat ook zo bij jullie :confused:

nou ja hij woont iig in de buurt

hallo ik denk dat ik me een traxxas slash ga halen ze zien er best goed uit en je kan er flink mee springen dus ik denk dat deze word.

maar heefd iemand nog wat tips voor me hierover?

waarop ik moet letten enzo

Laatst bewerkt:
Back