Offline site hobbyking HTTrack

Geen idee of ik dat hier kan plaatsen, maar ik zou graag de complete inhoud van de hobbyking website opslaan lokaal. Hiervoor gebruik ik altijd HTTrack, maar helaas werkt dat op die site niet. Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Ideeen om dat anders te doen?

Vaak is dit erg lastig. Als het pure HTML code zou zijn dan zou het geen probleem moeten zijn. Meeste websites zijn een bonte verzameling van HTML, PHP, ASP,Java, SQL, Mysql scriptjes. En daar zit vaak het probleem, je kopieert vaak alleen dan maar de HTML. Ik denk dat als je bladert door de site van HK je onbewust bladert in een database en dat vang je gewoon niet met een programma als HTtrack.

ik heb dat met hobbycity ook een keer geprobeerd, maar na een paar uur ben ik gestopt, want hij was nog niet klaar.

Is een enorme database met enorm veel producten die om de zoveel tijd al weer veranderen (prijzen etc)

succes!

hoi
denk dat moelijk word zoals eerder al gemeld is dit een mengeling van alle soorten script's waaronder php een server site cripting is
deze toont bij bron code enkel toepassingen die uitgevoerd worden en niet de achterliggende berekeningen of uitvoer daarvoor moet je de data base kraken met wacht woord beveiligd

voor welke doel einden zou je eigenlijk een e schop site willen opslaan op een eigen server of lokaal

er staan tal van vb op het net gratis free ware van e schops waarmee je aan de slag kan

mvg pedro

Ik wilde de inhoud even mee naar de club nemen om daar e.e.a. te laten zien en uit te zoeken.
Wat betreft de mysql databases: ik ken genoeg sites die ondanks databases gewoon zijn te downloaden. B.v. mijn eigen site :-)
Dus zou het moeten kunnen. Hij slaat dan b.v. de pagina als HTML op oid.

Back