Offroad baan in de tuin

Al een tijdje nu is de baan in mol opgedoekt en heb ik nergens geen andere baan in de buurt gevonden.
Daarom kom ik nu met een super idee :p
Ik maak er me gewoon eentje.
De grootste uitdaging is natuurlijk een plaats zoeken om eentje te gaan bouwen.
Maar dankzij goede ouders en een hele grote tuin gaan we dat gewoon hier bij mij thuis doen.
Door het gebrek aan machienes zal het ik en een schop zijn voor de komende week.
Ik heb al foto's van dag 1 en dag 2 die ik sebiet zal uploaden maar hier kan je al eens zien wat ik vanzin ben ;-)

full

De baan gaat zo een groffe 15m op 8 m zijn en volledig vlak.
Ik ga zelf wat ramps ineensteken zodat ik de grond zo vlak mogelijk kan houden (moest zo van de ouders :p)
Maar al bij al is het volgens mij een snelle baan waar wat jumps een leuke meerwaarde zouden hebben :p

Laatst bewerkt door een moderator:
Maar dag twee wel ;-D

Ik moet zeggen dat deze kant niet zo heel goed ging met veel onkruid en een slechte schop
full

maar met een nieuwe schop en de andere kant van de baan voortzetten kunnen we er weer invliegen :p
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Vandaag is het rust dag aangezien ik volgende week examens heb en ik normaal nu in de blok zou moeten zitten :p
maar mss deze avond en anders morgen gaan we er weer tegenaan ;-D

ps: weet er iemand waar ik 120m² aan grasmat kan vinden en me geen serieus gat in mijn rekening slaat. pm me dan eventjes ;-)

waarom laat je het gras niet gewoon liggen? even goed kort maaien en een beetje platwalsen.
De baan kan je dan afzetten met buizen / linten of iets dergelijk.

Ziet er leuk uit!
Oef, waar haal je al dat kunstgras voor een leuk prijsje. Naar mijn idee is kunstgras erg duur (heb er zelf geen ervaring mee) dus dat gaat naar mijn idee toch aardig wat kosten.

waar je dat kunstgras vandaan haalt?? bij ons is laatst op mijn voetbal club allemaal nieuwe kunstgras velden aangelegd, en daar hadden ze zeer veel over. nu is alles al weer weg, maar miss. kun je eens kijken in e buurt??

waar je dat kunstgras vandaan haalt?? bij ons is laatst op mijn voetbal club allemaal nieuwe kunstgras velden aangelegd, en daar hadden ze zeer veel over. nu is alles al weer weg, maar miss. kun je eens kijken in e buurt??
Waar in vleuten als ik vragen mag .Raco kan ook nog wel wat kunstgras gebruiken.

das bij pvcv, hebben ze voor een half miljoen aan nieuwe velden gekregen, stonden toen allemaal kontainers vool met overtollig gras, maar volgens mij is het alweer weg. je kan ook een gezoch ad. maken op mp. zijn heufst wel mensen/bedrijven die over/kwijt willen/hebben.

:rolleyes: Bel eens voor het gras naar een leverancier, en vraag gewoon wat zij doen met het afgekeurde of gebruikte gras. Deze moet dan vervangen worden en afgevoerd.
Soms heel soms is het dan gratis....;)

Gr Wil :cool:

Neem contact op met bestuur van een vereniging waar ze kunstgras hebben liggen en vraag ze naar hun leverancier. Dit zijn bedrijven die regelmatig renovatie projecten hebben en misschien willen ze wel meewerken? Let er wel op! dat dat 2 de hands kunstgras vaak nog vol zit met zand en dus lood en lood zwaar is.
succes met je project

War om laat je het niet gewoon bij zand en anders moet je er gewoon een beetje geel zand over heen
Strooien en een blad hark doet ook heel veel
Ik maak ook wel is een baan dan pak ik. Een trekker of de Bobcat maar ja ik heb makelijk praten natuurlijk maar ik heb ook een keer een baan met de hand gemaakt maar een blad hark kun je goed mee vlak maaken

het gras gewoon laten is geen optie aangezien alles vol met putten en bulten steekt.
En zand laten is veel te veel kuiswerk naar mijn zin :p onze straat ligt nu open en is allemaal wit zand maar hoe vuil je auto daar van wordt :-o
Ben net klaar met de 7u lange winter kuis van me trophy :p
En i.v.m. de grasmatten heb ik wat gezocht en heb er voor 99 cent de m² kunnen vinden dus is wel te doen.
Morgen kan ik (hopelijk) weer verder gaan en dan krijgen jullie nieuwe foto's ;-)

Grtn

ps: thx voor alle comments al ;-)

Zo heb weer een hele dag liggen schoppen maar ik kan geen foto's meer maken want het is nu al donker en een beetje foggy :p
Morgen dus foto's van vandaag ;-)
Moet nog maar een klein stukje doen ;-D (zo'n 5 op 6)

Ziet er mooi uit. Had ik maar zo'n mooie tuin.
Ik denk dat ik maar is in het bos ga zoeken naar een mooi stukje grond waar niemand komt ( anders slopen ze het waarschijnlijk)

Moet je toch mee oppassen.
Wij hebben ooit een bmx parkoer gemaakt maar dat hebben ze plat gelegd aangezien dat niet 'onze' grond was...

ja als je maar op een baantjen kan rijden maar vuiligheid valt opzich wel mee met landbouwgrond wel maar geel rijd mooier en schoon maken.. ken je kroon oil dat kun je er zo oop spuiten en letterlijk 1 keer met een doekje en het vuil is weg en een tanden borstel voor plekjes waar je moeilijk bij komt maar kunst gras lijkt mij ook wel mooi;p

is een beetje moeilijk lezen maar ik ga toch proberen voor de matten te gaan is makkelijker in onderhoud en is ook mooier ;-p

Back