Al een tijdje nu is de baan in mol opgedoekt en heb ik nergens geen andere baan in de buurt gevonden.
Daarom kom ik nu met een super idee
Ik maak er me gewoon eentje.
De grootste uitdaging is natuurlijk een plaats zoeken om eentje te gaan bouwen.
Maar dankzij goede ouders en een hele grote tuin gaan we dat gewoon hier bij mij thuis doen.
Door het gebrek aan machienes zal het ik en een schop zijn voor de komende week.
Ik heb al foto's van dag 1 en dag 2 die ik sebiet zal uploaden maar hier kan je al eens zien wat ik vanzin ben ;-)
De baan gaat zo een groffe 15m op 8 m zijn en volledig vlak.
Ik ga zelf wat ramps ineensteken zodat ik de grond zo vlak mogelijk kan houden (moest zo van de ouders
)
Maar al bij al is het volgens mij een snelle baan waar wat jumps een leuke meerwaarde zouden hebben
Daarom kom ik nu met een super idee

Ik maak er me gewoon eentje.
De grootste uitdaging is natuurlijk een plaats zoeken om eentje te gaan bouwen.
Maar dankzij goede ouders en een hele grote tuin gaan we dat gewoon hier bij mij thuis doen.
Door het gebrek aan machienes zal het ik en een schop zijn voor de komende week.
Ik heb al foto's van dag 1 en dag 2 die ik sebiet zal uploaden maar hier kan je al eens zien wat ik vanzin ben ;-)
De baan gaat zo een groffe 15m op 8 m zijn en volledig vlak.
Ik ga zelf wat ramps ineensteken zodat ik de grond zo vlak mogelijk kan houden (moest zo van de ouders

Maar al bij al is het volgens mij een snelle baan waar wat jumps een leuke meerwaarde zouden hebben

Laatst bewerkt door een moderator: