Offroad Cafe Alkmaar

Klaar om een jerrycan leeg te bléren . :cool: :D ;)

Koelkast weer aangevuld met Hertog jannetjes voor vanmiddag , flesje fris mee voor straks en heerlijk rammen met de baja in het zonnetje :zon:

Zo doosje met goedies uit usa is binnen.
Ik heb wat hostile en hpi tandwielen bestolen ben nu wel benieuwd welke beter zijn.
Heb ook maar een verse servo saver en stuur meuk besteld kan ik dat ook eens knap maken.
Zondag ff knallen?

Vertel ben you ziek?
Nee joh,vorige week donderdag begonnen met de openslaande deuren plaatsen,die zitten erin binnen alles gewit gang wc woonkamer voor en achtertuin nieuwe bestrating erin (oude eruit)en dat alles binnen 10 dagen
moet nog 1 wandje sierpleisteren en dan nog 1 wandje saucen.Dat komt van de week in de avond uurtjes wel.Ben aardig verrot nu.Vorige week zondag nog gereden maar toen brak mijn pinion boutje af dus dat was van korte duur.Die moet ik nog vervangen maar dat komt wel weer :D

Ik niet,bart gaat hem wegdoen,kobus moet werken werken werken en johan gaat straks een week pleite.Ga mijn best doen maar met toegenome werkdrukte ga ik het zeker niet redden voor zondag.Ben sávonds ook al in de weer.waarschijnlijk ergens richting de 24 ste :D

Kobus moet niet alleen maar werken werken werken , maar mede door het "gedoe" met elles had ik er ff geen zin in afgelopen weekend .

Komend weekend hoef ik alleen zaterdag te werken (kruising wenckebach straat bij Corus voor de derde keer) :rolleyes:

De weekeinden daarop zou ik eerst weer op de planning moeten kijken , het veranderd nog al eens een keer . :???:

Back