Offroad Cafe Alkmaar

neem eerst maar is een marder of savie mee , de tunnenhull kun je mooii loslaten in spaarnwoude , daar zit volgens mij een rc bootjes club ;)

beetje rust is toch wel lekker ;)

Marder: check
Savage: check

genoeg spul liggen om een stel pylonracers in elkaar te flansen, en trainers kunnen ook prima in het hoge gras landden :D

Als er sneeuw ligt kunnen die moerasbootjes trouwens ook prima op HT !!!

Ik heb nog een E-Savage en een Mini Revo VXL. Ik moet maar weer onderaan de ladder beginnen... :oops: Maar eens kijken voor een brushless Baja. 8)

Marder: check
Savage: check

genoeg spul liggen om een stel pylonracers in elkaar te flansen, en trainers kunnen ook prima in het hoge gras landden :D

Als er sneeuw ligt kunnen die moerasbootjes trouwens ook prima op HT !!!

ik heb ook mijn savie nog , toch wel blij dat ik die nog heb , stukje nostalgie op nitro ;)

en op nauerna ligt een prima vliegveld , 15 x zo groot als het veld en de gemeente maait het gratis voor ons , dus prima voor speedvliegers en piepschuim en balsa vliegers met grote wielen , want er word niet dagelijks gemaaid ;)

Morgen maar eens ff een rondje maken op Nauerna.
Mot de vliegskills wel een beetje bijhouden ;)

ik zou ook wel willen , maar morgen da gezinsdsag :-| , wellicht eind vd middag ff , en anders volgend weekend een dagje plannen :p

Ik heb nog een E-Savage en een Mini Revo VXL. Ik moet maar weer onderaan de ladder beginnen... :oops: Maar eens kijken voor een brushless Baja. 8)

brushless baja is echt wat voor jou :cool:
en voor junkie uiteraard hoe mijn baja is ... 26cc 2 stroke :cool:

ik heb ook mijn savie nog , toch wel blij dat ik die nog heb , stukje nostalgie op nitro ;)

en op nauerna ligt een prima vliegveld , 15 x zo groot als het veld en de gemeente maait het gratis voor ons , dus prima voor speedvliegers en piepschuim en balsa vliegers met grote wielen , want er word niet dagelijks gemaaid ;)

Hoor ik daar Bigscale????? :D

Gisteren nog even heerlijk naar Dutch Valley geweest met moeders en Dominique,was erg gezellig.Voor herhaling vatbaar

Back