Offroad Cafe Alkmaar

goed bezig allemaal :D

zo ff naar het bos /strand of wat dan ook met das gezin ff uitwaaien .volgende weekend lekker een dagje bashen met de mannen lijkt me gezellig , koffie & pintjes mee :D

Ik had nog geprobeerd kaarten te krijgen. Bijna gelukt, op een eurootje na op Vakantieveilingen. Niet dat ik voor Jan Shit of zo heen zou gaan maar er was ook wel e.e.a. aan old skool en meer in mijn genre. ;) 8O

Lekker bij de hip hop tent gestaan,was leuk.De party animals gezien two unlimeted,het goede doel pater moeskroen en nog een zooitje ellende.Maar wat een sfeertje joh errug gezellig

Onze vriend Tito heeft een nieuwe tattoo laten zetten in spanje

1005380_574737552586664_1624835601_n.jpg

Vandaag de laatste hand leggen aan de Gaui X7. Komende week maar een dagje prikken voor de re-maiden. Wat een machine die X7!!!

ook lekker dagje genoten in alkmaar , lekker wezen shoppen en slenteren, was flinke uitverkoop , dus mooie kleertjes voor erg weinig gescoord .

wat een wind , op het veld waaien ze uit hun verschoning :)

eerst maar weer een week werken en dan de baja weer eens loslaten easystarretje ook mee , ik zal bossie ook ff vragen .

corby is nog op flapkansie denk ik .

Nuttig dagje vandaag :-)

De bekleding en velgen ook weer als nieuw :-)

Nu op la balkonia nog even heerlijk van de rust en het zonnetje genieten.

Tsja, met de verandering van gezinssamenstelling ook de indeling van de kamers anders geworden. :? Vandaag mijn "nieuwe" kamertje ontdaan van behang, wat timmerwerk en de oude vloerbedekking. De schoorsteen was al eerder weg gehakt en nu een nieuw luchtkanaal voor het toilet gemaakt. Viel niet mee om een 100mm pijp in een vierkant gat van 90x130mm te krijgen. 8O Maar wat zonneschijn en overgewicht zijn toch wel nuttig. ;) Pijp er doorheen geramd en zit nu mooi strak. Begin en eind zitten vrij dus weer 100mm rond. :lol: Komende week de boel isoleren en de raggeltjes er tegenaan, wat gipsplaatjes, beetje afsmeren en dan wordt het wel weer wat. :yes:

*pintje verdiend heeft* :celebrate:

Back