offroad rijden

en kwa keus vond ik zit wel een mooie auto die me wel geschikt er voor leek. ik wil er eerst wat mee gaan rijden en dan misschien langzamerhand ophogen en al die dingen doen.

Wil je nergens van af praten, maar op basis van je wensen en je leeftijd leek me bijvoorbeeld een short course of monster truck van Traxxas een goed begin. Ze komen alleen maar ready-to-run dus zelf bouwen hoef je dan ook niet ... en natuurlijk kan je daarna van alles upgraden.

Dit is natuurlijk iets anders als een crawler of een scaler die eerder in dit topic aan bod kwamen.

badelaar jij hebt gelijk maar mn vader zegt als het echt te moeilijk help ik je en ik ben best technisch aangelegd. en heb ckrr geen 2 linkerhanden

hallo
ik zie steeds op youtube dat ze met van die jeeps offroad gaan rijden. mijn vraag is of iemand hiermee ervaring heeft. ik wil namelijk zoiets gaan kopen. is het moeilijk om zoiets draaiende te houden? (dus het onderhoud eigelijk)

van jordie

hier een link ‪Ford F350 & Hilux in off road‬‏ - YouTube

Je moet een elkrto kopen enkel baterij opladen en da ist en die zijn 100% water dicht ik heb een traxxas slash en een traxxas stampede 4x4 egt zalige auto heb ook een bandit maar voor egt moder te ploegen egt de stampede is :eek::p

Back