Offroad rijders in Breda!

Waar bedoel je meer precies ? Het stuk rond de ketenbaan in Dorst ?
Ben je daar al eens geweest ?
Ik ben niet echt bekend in dorst, maar het bos heet de suree ( zo spreek je het uit iniedergeval ) , en dat zit tussen dorst en rijen ja, daar ligt ook een meer waar je zou kunnen varen, en bergen zand en stukken hout , dus je kan er crawlen, bashen & varen

Ik ben niet echt bekend in dorst, maar het bos heet de suree ( zo spreek je het uit iniedergeval ) , en dat zit tussen dorst en rijen ja, daar ligt ook een meer waar je zou kunnen varen, en bergen zand en stukken hout , dus je kan er crawlen, bashen & varen

Van Werk naar huis even langs gereden. Het is niet erg goed bereikbaar met de auto. Ik had geen tijd om het gebied te voet te verkennen, maar het meer een gebied voor rustig wandelen, paardrijden e.d.
Ben je er vaker geweest ? Denk je dat ze daar een paar heftig herrie makende benzine cars gaan accepteren?

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Van Werk naar huis even langs gereden. Het is niet erg goed bereikbaar met de auto. Ik had geen tijd om het gebied te voet te verkennen, maar het meer een gebied voor rustig wandelen, paardrijden e.d.
Ben je er vaker geweest ? Denk je dat ze daar een paar heftig herrie makende benzine cars gaan accepteren?
Ik kom wel eens op de fiets door het bos daar. Soms rijden er ook scooters maar het is eigenlijk ook een natuurgebied want er lopen oerossen rond, daarom heeft het ook de bijnaam : het oerossenbos. Maar of ze er benzine auto's toestaan weet ik niet, lijkt me niet zo'n strak plan eigenlijk.. :P

Kom uit Breda , Alleen mijn autotje is ff naar de klote ! vol op zijn achterkant laten landen .
maar wanneer die weer is gefixed en wat lekkerder weer word moeten we is met meerdere mensen knallen!

Het is net een crawler geworden met die flexible as
394462620.jpg

Kom uit Breda , Alleen mijn autotje is ff naar de klote ! vol op zijn achterkant laten landen .
maar wanneer die weer is gefixed en wat lekkerder weer word moeten we is met meerdere mensen knallen!

Het is net een crawler geworden met die flexible as
394462620.jpg

Mooie revo :D
Jammer dat hij gebroke is... Had ik de vorige keer ook met mn rustler toen hij een storing kreeg en toen reed hij zo met volle snelheid tege de stoeprand :o

Maarja, als t goed weer is kunnen we wel een meeting organiseren :D

Mooie revo :D
Jammer dat hij gebroke is... Had ik de vorige keer ook met mn rustler toen hij een storing kreeg en toen reed hij zo met volle snelheid tege de stoeprand :o

Maarja, als t goed weer is kunnen we wel een meeting organiseren :D

Gelukkig is traxxas alleen duur in aanschaf maar de onderdelen niet!
Waar ga jij meestal knallen met je rustler ?

Gelukkig is traxxas alleen duur in aanschaf maar de onderdelen niet!
Waar ga jij meestal knallen met je rustler ?
Haha dat is waar, je krijgt kwaliteit voor je geld :D
In Breda heb ik nog niet echt gereden. Meestal doe ik dat bij mn moeder in waalwijk maar echt de perfecte offroad weg is dat bos tussen teteringen en rijen. Bij de nieuwe Jeka kun je trouwens ook goed rijden, daar is een open plek naast het veld.
Bij het mastbos is ook een goede plek of bij het Galderse Meeren. Maar waar jij precies woon in Breda weet ik niet, maar er zijn overal wel goede plekken. Echt leuk is bij een skatebaantje vind ik, lekker vliegen :D

Ik ga meestal kadetten camp (tussen Teteringen en dorst ) off-Road paradijs daar zo . Nieuwe Jeka ken ik niet en het mastbos weet ik ook geen goeie spot
waar je lekker kunt raggen .
En bij leeuwenrikstraat hebben ze een BMX baantje ook super tof !
Nadeel is veel kleine kinderen en teveel toeschouwers dat vind ik wat minder.
moet jij je zelf toch wat in houden met de throttle :p

Welke lipo's gebruik je voor je Rustler ?

Haha dat is waar, je krijgt kwaliteit voor je geld :D
In Breda heb ik nog niet echt gereden. Meestal doe ik dat bij mn moeder in waalwijk maar echt de perfecte offroad weg is dat bos tussen teteringen en rijen. Bij de nieuwe Jeka kun je trouwens ook goed rijden, daar is een open plek naast het veld.
Bij het mastbos is ook een goede plek of bij het Galderse Meeren. Maar waar jij precies woon in Breda weet ik niet, maar er zijn overal wel goede plekken. Echt leuk is bij een skatebaantje vind ik, lekker vliegen :D

Ik ga meestal kadetten camp (tussen Teteringen en dorst ) off-Road paradijs daar zo . Nieuwe Jeka ken ik niet en het mastbos weet ik ook geen goeie spot
waar je lekker kunt raggen .
En bij leeuwenrikstraat hebben ze een BMX baantje ook super tof !
Nadeel is veel kleine kinderen en teveel toeschouwers dat vind ik wat minder.
moet jij je zelf toch wat in houden met de throttle :p

Welke lipo's gebruik je voor je Rustler ?
Ha dat kadetten camp bedoelde ik, mr als je wat verder gaat kom je in rijen uit, daar is ook n mooie plek:D
En ik heb laatst een 3s 30c 5000mAh, volgend weekend ga imk hem uitproberen, dan ben ik by mn moeder.

Dan blijft het neusje helemaal niet meer aan de grond haha ik heb zelf ook rustler gehad met 2s lipo en toen was het al 1 klein monstertje!!
want power heeft ie zeker ! alleen was lastig om op snelheid recht te houden.
ik ga van de week aantal nieuwe onderdelen halen om me revo weer te fixen .
want vandaag was het heerlijk weer om te knallen !:cool:

Ha dat kadetten camp bedoelde ik, mr als je wat verder gaat kom je in rijen uit, daar is ook n mooie plek:D
En ik heb laatst een 3s 30c 5000mAh, volgend weekend ga imk hem uitproberen, dan ben ik by mn moeder.

Dan blijft het neusje helemaal niet meer aan de grond haha ik heb zelf ook rustler gehad met 2s lipo en toen was het al 1 klein monstertje!!
want power heeft ie zeker ! alleen was lastig om op snelheid recht te houden.
ik ga van de week aantal nieuwe onderdelen halen om me revo weer te fixen .
want vandaag was het heerlijk weer om te knallen !:cool:
ohh, kan niet wachten!, owja, ik moet eerst wel de batterycase passend maken, want de lipo is groter dan de case... pfff...

En heb je hem al kunnen testen je Rustler ?
Kon je hem onder controle houden ? :p

ohh, kan niet wachten!, owja, ik moet eerst wel de batterycase passend maken, want de lipo is groter dan de case... pfff...

En heb je hem al kunnen testen je Rustler ?
Kon je hem onder controle houden ? :p
pff nee, heb t nog niet kunnen proberen :(
Ik ga vandaag bij de kijkshop kijken of ze een dremel hebbe, bij de formido hadden ze helaas niet. Maarja, ik heb de RPM oom nog niet dusja..

Ik heb een dremel gekocht bij de kijkshop! :D
Hij was maar 18 euro, de battery tray is nu breed genoeg voor mn accu maar nog niet lang genoeg, dus nog even door dremelen haha :p

Ik heb een dremel gekocht bij de kijkshop! :D
Hij was maar 18 euro, de battery tray is nu breed genoeg voor mn accu maar nog niet lang genoeg, dus nog even door dremelen haha :p

Is geen geld nee !
Is altijd wel handig zo'n dremel .
Lukt het wel een beetje in de lengte ?
Als het lukt wil ik wel eens een filmpje zien!
Je Rustler op 3s .
Maar staat je rust in Breda of Waalwijk ?
Of neem je hem gewoon overal mee naar toe ?

Mijn revo is ook weer opgefixed dus wanneer het een beetje beter weer is ga ik hem eens uitlaten :cool:

Is geen geld nee !
Is altijd wel handig zo'n dremel .
Lukt het wel een beetje in de lengte ?
Als het lukt wil ik wel eens een filmpje zien!
Je Rustler op 3s .
Maar staat je rust in Breda of Waalwijk ?
Of neem je hem gewoon overal mee naar toe ?

Mijn revo is ook weer opgefixed dus wanneer het een beetje beter weer is ga ik hem eens uitlaten :cool:
Het is gelukt, de batterij zit er in! :D
Met wat moeite maar het ging .
Ik heb vandaag de accu draadjes vast gesoleerd aan het traxxas stekkertje.
De auto staat in Breda maar mijn RPM Draagarm is nog niet binnen, dus ik kan nog niet rijden :(

Relax! nu nog wachten op je rpm armpjes en dan knallen maar hahaha .
waar zijn je originele armpjes zijn ze kapot ?
wat heb je er eigenlijk allemaal op zitten aan hop ups ?

Het is gelukt, de batterij zit er in! :D
Met wat moeite maar het ging .
Ik heb vandaag de accu draadjes vast gesoleerd aan het traxxas stekkertje.
De auto staat in Breda maar mijn RPM Draagarm is nog niet binnen, dus ik kan nog niet rijden :(

Relax! nu nog wachten op je rpm armpjes en dan knallen maar hahaha .
waar zijn je originele armpjes zijn ze kapot ?
wat heb je er eigenlijk allemaal op zitten aan hop ups ?
1 armpje was afgebroken door een hoge jump en de kou ( dan gaat het plastic veel sneller kapot )
De RPM is afgeleverd in waalwijk, hopelijk komt mn moeder hem eerder hier brengen want volgend weekend ben ik daar pas weer...
Qua hopups valt het allemaal wel mee... 2,4 gHz, VXL brushless set ( het was eigenlijk een xl-5 rustler ) . Verder is er niet veel aan veranderd, op de RPM binnekort na.

RPM zijn al een paar weken binnen, ik heb lekker gereden! Ondertussen is er ook een 3S Lipo bij gekomen. Gassen met die handel! :D

Back