Offroad rijders in Breda!

RPM zijn al een paar weken binnen, ik heb lekker gereden! Ondertussen is er ook een 3S Lipo bij gekomen. Gassen met die handel! :D

Hoe was je ervaring met 3s die Rustler is amper te houden denk ?
Of jij hebt gewoon skills :P
Was laatst ook ff gaan knallen bij cadetten kamp toen de zon scheen
was wel weer lekker naar zo'n lange tijd.
ik zit ook ff rond te kijken voor een nitro wagentje voor als mijn accu's leeg zijn dat ik nog ff verder kan knallen.

Hoe was je ervaring met 3s die Rustler is amper te houden denk ?
Of jij hebt gewoon skills :P
Was laatst ook ff gaan knallen bij cadetten kamp toen de zon scheen
was wel weer lekker naar zo'n lange tijd.
ik zit ook ff rond te kijken voor een nitro wagentje voor als mijn accu's leeg zijn dat ik nog ff verder kan knallen.
Haha, ik denk toch wel dat laatste, alleen je kan natuurlijk niet gelijk vol gas net als met die nimh, nu moet ik het echt gelijkdelijk opbouwen anders ligt ie op zn kap, maar het gaat zeker goed, veeeeeel meer rijtijd.

nu gaat hij och ongeveer rond de 100 ? volgens mij begint hij dan op te stijgen :P
wanneer het weer lekker weer is en we zijn vrij dan gaan we wel eens in Breda knallen.
bij mijn in de buurt heb je speeltuin daar hebben ze een soort van mini bmx baantje is wel leuk om ff te bashen of cadettenkamp is ook wel chill :P

Haha, ik denk toch wel dat laatste, alleen je kan natuurlijk niet gelijk vol gas net als met die nimh, nu moet ik het echt gelijkdelijk opbouwen anders ligt ie op zn kap, maar het gaat zeker goed, veeeeeel meer rijtijd.

nu gaat hij och ongeveer rond de 100 ? volgens mij begint hij dan op te stijgen :P
wanneer het weer lekker weer is en we zijn vrij dan gaan we wel eens in Breda knallen.
bij mijn in de buurt heb je speeltuin daar hebben ze een soort van mini bmx baantje is wel leuk om ff te bashen of cadettenkamp is ook wel chill :P
Ja volgensmij welk ja, ik moet het nog een keer precies meten. En hij is dan echt niet meer te houden haha :p. En waar is dat bij jou in de buirt dan? Bij cadettenkamp ga ik binnenkort wel een keer naartoe dan :)

Ja volgensmij welk ja, ik moet het nog een keer precies meten. En hij is dan echt niet meer te houden haha :p. En waar is dat bij jou in de buirt dan? Bij cadettenkamp ga ik binnenkort wel een keer naartoe dan :)

is bij leeuwerikstraat hier is een als hij het doet op maps:
Breda - Google Maps

het is niet zo geweldig groot maar lachen om ff te crossen, nadeel is teveel toeschouwers van die kleine kinderen heb ik altijd een hekel aan ..

Ah dat is wel vet ja, maar die kinderen zijn idd irri, laatst heb ik weer een onderdeel gebroke door n kind dat voor mn auto sprong. Achja, wat doe je r aan..?

Zeggen dat we niet kunnen rijden en dat ze moeten uitkijken :rolleyes:
meestal ga ik daar rijden tijdens schooltijden als ik toevallig doordeweeks vrij ben.Maar had dat jochie geen pijn of sprong hij op jou auto terwijl hij bijna stil stond ? want zo'n rustler kan wel hard aan komen als hij 40-50 gaat .

Ah dat is wel vet ja, maar die kinderen zijn idd irri, laatst heb ik weer een onderdeel gebroke door n kind dat voor mn auto sprong. Achja, wat doe je r aan..?

Zeggen dat we niet kunnen rijden en dat ze moeten uitkijken :rolleyes:
meestal ga ik daar rijden tijdens schooltijden als ik toevallig doordeweeks vrij ben.Maar had dat jochie geen pijn of sprong hij op jou auto terwijl hij bijna stil stond ? want zo'n rustler kan wel hard aan komen als hij 40-50 gaat .
Haha dat is een goede :p
En ik ben nog maar 15 he ( over 26 dagen 16! :D ) dus ik heb zelf nog school.. :(
En hij sprong er voor, ik moest uit wijken en ik kwam tegen een stoeprand aan. En ik heb een 3s lipo, dus zeg maar gerust dat ik met 80-90 aan kwam, r waren al kinderen dus ik reed al geen topsnelheid. Maarja, ik snel uitwijken en afremmen tegelijk, maar zo snel remt hij jammergenoeg niet.

Haha dat is een goede :p
En ik ben nog maar 15 he ( over 26 dagen 16! :D ) dus ik heb zelf nog school.. :(
En hij sprong er voor, ik moest uit wijken en ik kwam tegen een stoeprand aan. En ik heb een 3s lipo, dus zeg maar gerust dat ik met 80-90 aan kwam, r waren al kinderen dus ik reed al geen topsnelheid. Maarja, ik snel uitwijken en afremmen tegelijk, maar zo snel remt hij jammergenoeg niet.

O jaa joh hahaha niet eens gezien dat je 15 was haha ..
Sow 80 - 90 ja dan kun je maar beter uitwijken voor dat hij een verbrijzelde enkel had en jij aansprakelijk word gesteld . gelukkig is het repareren van een traxxas auto niet zo duur!

O jaa joh hahaha niet eens gezien dat je 15 was haha ..
Sow 80 - 90 ja dan kun je maar beter uitwijken voor dat hij een verbrijzelde enkel had en jij aansprakelijk word gesteld . gelukkig is het repareren van een traxxas auto niet zo duur!
Haha staat ook hier aan ze zijkant he :p
Maarja, gelukkig heb ik hem niet geraakt nee, en het kost idd maar 5 euro ofzo.. Maarja, weer een ritje naar rijen.. Want op mijn ing heb ik op een of andere manier de TAN functie uit gezet( dat je via je mobiel een code voor verificatie in moet voeren). Maarja, over een maandje kan ik met mn scooter :D

oo ga je scooter halen ja ?
maar ik denk dat het allemaal niet meer zo snel gaat .
Je moet nu een rijbewijs hebben toch?
praktijk examen afleggen bla bla bla ..
maar scooter is wel handig ja ;) ik heb er ook 1tje staan voor in de zomer
blauw kenteken.

Haha staat ook hier aan ze zijkant he :p
Maarja, gelukkig heb ik hem niet geraakt nee, en het kost idd maar 5 euro ofzo.. Maarja, weer een ritje naar rijen.. Want op mijn ing heb ik op een of andere manier de TAN functie uit gezet( dat je via je mobiel een code voor verificatie in moet voeren). Maarja, over een maandje kan ik met mn scooter :D

oo ga je scooter halen ja ?
maar ik denk dat het allemaal niet meer zo snel gaat .
Je moet nu een rijbewijs hebben toch?
praktijk examen afleggen bla bla bla ..
maar scooter is wel handig ja ;) ik heb er ook 1tje staan voor in de zomer
blauw kenteken.
Ik heb gelukkig al een scooter :)
Jaa dat praktijk examen gedoe, kost allemaal VEEL meer geld enzo, gelukkig betaalt mijn vader het :p
En ik heb een geel kenteken, gaat wat sneller :) en is wel handig voor als ik een keer met mooi weer naar waalwijk wil met mn scooter :D

Wat voor een heb je ? en is dat niet kut je weet dat je hem hebt maar je kunt niet legaal rond toeren ..Maar ik vind het heerlijk in de zomer zonder helm hij gaat 45-50 want 30 was echt zo super sloom.. ga je nog carnaval vieren?

Ik heb gelukkig al een scooter :)
Jaa dat praktijk examen gedoe, kost allemaal VEEL meer geld enzo, gelukkig betaalt mijn vader het :p
En ik heb een geel kenteken, gaat wat sneller :) en is wel handig voor als ik een keer met mooi weer naar waalwijk wil met mn scooter :D

Wat voor een heb je ? en is dat niet kut je weet dat je hem hebt maar je kunt niet legaal rond toeren ..Maar ik vind het heerlijk in de zomer zonder helm hij gaat 45-50 want 30 was echt zo super sloom.. ga je nog carnaval vieren?
Ik het een peugeot Jet Force C-Tech :D
Het is zeker kut ja... Elke dag zie ik hem in de schuur staan en dan moet ik mijn fiets pakken.....:mad: Haha ik dacht al, een snorscooter?? Maarja, issie opgevoerd :p 30 is idd erg sloom.
En ik ga nog wel lekker feesten ja :D

is je jet force een carburateur uitvoering denk ?
en hoe ist verder ?
Nog fijne carnaval gehad ?

Ik het een peugeot Jet Force C-Tech :D
Het is zeker kut ja... Elke dag zie ik hem in de schuur staan en dan moet ik mijn fiets pakken.....:mad: Haha ik dacht al, een snorscooter?? Maarja, issie opgevoerd :p 30 is idd erg sloom.
En ik ga nog wel lekker feesten ja :D

is je jet force een carburateur uitvoering denk ?
en hoe ist verder ?
Nog fijne carnaval gehad ?
Carborateur versie ja ( C-Tech )
Ja gaat wel goed, alleen mn VXL regelaar is eergisteren doorgebrand...
De dag daarvoor heb ik een speedrun gemaakt 89 km/h!!!!!! :D
alles goed met jou?? En carnaval ging wel lekker ja :D

Oee that sux .. maar 89 is leuk maar hij kan harderrr!
heb je andere spur of pinion er op gezet ?
Maar met mij gaat alles lekker hoor .. had vandaag mijn spur vervangen die was helemaal op! en ik had maar 1 dagje carnaval gevierd maandag , was wel gezellig !
hopelijk word het niet zo'n dure reparatie zo net na de carnaval en alles :p

Carborateur versie ja ( C-Tech )
Ja gaat wel goed, alleen mn VXL regelaar is eergisteren doorgebrand...
De dag daarvoor heb ik een speedrun gemaakt 89 km/h!!!!!! :D
alles goed met jou?? En carnaval ging wel lekker ja :D

Oee that sux .. maar 89 is leuk maar hij kan harderrr!
heb je andere spur of pinion er op gezet ?
Maar met mij gaat alles lekker hoor .. had vandaag mijn spur vervangen die was helemaal op! en ik had maar 1 dagje carnaval gevierd maandag , was wel gezellig !
hopelijk word het niet zo'n dure reparatie zo net na de carnaval en alles :p
Nee, gewoon net als eerst, geen idee hoe het komt..
Maarja, een nieuwe is al weer besteld.
Ik heb niet zo veel uitgegeven met carnaval dus dat valt wel mee :D

8 september 2010, 09:44 * #6 (permalink)
indigo
*

*
Leeftijd: 15

verder geen andere bredase rijders??

Ik zoek idd mensen omgeving breda dus stuur maar een pb en dan zien we wel

8 september 2010, 09:44 * #6 (permalink)
indigo
*

*
Leeftijd: 15

verder geen andere bredase rijders??

Ik zoek idd mensen omgeving breda dus stuur maar een pb en dan zien we wel
Ik denk dat hen handiger is als het hier in dit topic besproken word

Back