offroad rijders in deventer

Het was leuk bootje varen :-) Rudy ik heb je sleuteltje nog zag ik. Komt wel weer die kant op, sorry.
Mijn Drive gear was helemaal kaal gestript, toch mijn slipper iets losser zetten. Ik heb er nu een stalen in gezet :-)
Gaat weer als een speer...

De geheime Baja Boot optie !! :-)

Sorry voor het gekantelde beeld, geen idee waarom dat zo is gekomen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Goed om te horen dat jou car weer voor elkaar is.
En met die sleutel komt wel goed.

Baja Boot hahahahahaha:p:D:(;)

Gr Rudy

ps, de baja's zijn weer mooi schoon.

Luttenberg. de kuil.
Adres: Butzelaarstraat.
Lijkt ver weg, maar is eigenlijk dicht achter Raalte.

Is wel leuk om een keer met z'n allen daar te gaan rijden.

Groeten Rudy.

Luttenberg. de kuil.
Adres: Butzelaarstraat.
Lijkt ver weg, maar is eigenlijk dicht achter Raalte.

Is wel leuk om een keer met z'n allen daar te gaan rijden.

Groeten Rudy.
Mijn dochter woont er.
Ik denk dat het de afgraving in het bos is of niet?
Kom er wel eens langs maar het nog nooit gezien.
Ik zal het in de gaten houden.
Tonnie

Juan is volwassen geworden,en het speelgoedtijdperk ontgroeid! (elektro/batterijen) ;)
Nu nog een plek zoeken waar je kunt rijden met een 1:5, de reden dat ik er 3 heb gehad,en ook gauw weer verkocht heb..

Eens kijken hoe lang het duurt met ,,die volwassene herrymakers,, en waar je nog mag rijden voordat je weer weggestuurd wordt.:worship:

Hoe klein is klein?

Zoveel plekken op de wereld, en nog heeft men moeite om een geschikte plek te vinden om te rijden, lol

Ik zoek in het weekend vaak een bouwplaats op, door de week heb ik het druk met school, maar als ik dan rij, dan even op straat, of op de wielerbaan.

Ik heb mijn hobao nog steeds niet aan de praat gekregen, nu blijkt weer dat de oplader van de starterbox kapot is... Lekker onnodig geld uitgeven allemaal (nieuwe starterbox, nieuwe batterijen)

En aan deze kant hebben we ook een stationwagen dus aan ruimte geen gebrek.
en als het goed is , is het 15 min rijen met de auto toch om daar te komen ?

In zutphen is ook een leuke baan op het industrie terrein. 2 x een crossbaan
een kleine en een grote

Koen woont achter mij op het Bekkumer?,omdat dat dicht bij wielerbaan is,en hij een hobao heeft.
En het is verder dan 15 minuten,eerder 25..,en voor 1:5 vond ik het vrij klein daar (als je er met zijn 5-en bent bv, met zijn tweeën wilt het wel )

Haha, ik woon inderdaad op de bekkumer ja

Verder weet ik niet waar jullie allemaal bedoelen, maar als er weer eens een meeting is ofzo, is vervoer voor mij geen probleem in ieder geval (tenzij mijn ouders weg zijn)

Toch is het jammer dat hier geen off road club van de grond komt, als ik dit topic zo zie, zijn er toch al redelijk wat mensen, plus diegenen ook nog die niet lid zijn van het forum. Of eigenlijk zou rc hotwheels er een ofroad baan bij moeten leggen. Maarja, geld...

Hallo Deventer people :D

Wij hebben weer een meet gepland op de BMX baan in Kampen op zaterdag 17 september. Rijden is van 13:00 tot 15:00. Kosten zijn 15 euro per uur voor de baan.
Op dit moment zijn er 8 personen aangemeld, dus de kosten zijn per persoon nu € 3,75 per persoon voor twee uur rijden.

Zie eerste post in onderstaande link voor meer info
rijders-offroad-omgeving-zwolle

Als je wilt komen meld dat dan even in het Zwolsche draadje :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Back