oh ja !!!

• Topicstarter Topicstarter L4nc3r
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
L

L4nc3r

Guest
Ow, das wel wa erger zo te zien 8O
Dat toestel ging precies wel heel snel :|
Kheb ook wel al es tegen een paal gevlogen, maar dat was met mijn MPX Minimag :lol:
En de enige schade was dat mijn landingsgestel gelost was :roll:
Raar dat die Li-Po nog werkt :o maar ik zou ze toch niet meer gebruiken :lol:
Da is toch wel verschieten als je dat meemaakt :|

Hey Vosje,

dat ziet er niet leuk uit... Je ziet, het kan zelfs de besten overkomen...

Was nochthans een erg leuk toestelletje. Was stiekem zelfs een beetje jaloers... :-)

Van Flightpower batterijen ben ook ik enorm verbaasd. Die kunnen idd tegen heel veel. De fabrikant heeft me verteld dat zij echt wel tot op het bot getest en verbeterd worden, met de huidige kwaliteit als gevolg...

Wordt dus weer bouwen voor je ?

Groetjes,

Davy

Hee Vosje, jammer van de schade :cry:

Ik ben nu toch wel erg nieuwsgierig geworden naar de schade van de paal, er doorheen 8O dat zijn geen grappen zeg....

Durf het bijna niet te vragen :oops:, maar heb je ook een foto van de paal?

Bloedsnel ok, maar 350 haal je er echt niet mee. Die klapprop op de website komt ook niet overtuigend over...

Yep, bloedsnel maar net wat laurens zegt 350 haal je er niet mee. Ik denk dat je daar eerder een straalmotor voor moet hebben. Ik zou eigenlijk ook wel eens die paal willen zien :P . Zoiets zie je maar weinig (tegen een paal)!

Wow, beste klap geweest dan! Hoe is het nu met de motor gesteld? Maar 350km/h voor het gevoel misschien. ;) Een klein toestel lijkt al gauw erg snel te gaan, maar als je dan de snelheid gaat uitrekenen valt het vies tegen. Desalniettemin zonde van het model!

Ik zou ook wel foto's van die paal willen zien! :D

Je verkijkt je enorm op die snelheid want die turbine kist vloog veeeeeeeeeeel verder weg, dus jij haalt 1/2 van die snelheid ;) Die harpoon gaat ook eerder 250 dan 350 dus als je 150 haald mag je al blij zijn. 300W met een 7x7 zit op 150-180 km/u prop snelheid dus harder dan 180 haal je misschien net in een duikvlucht.

Ik heb een projeti met mega 16/15/4 met 5.5x4.3 cam prop op iets van 26.000 toeren, ook iets rond de 300W en die haalt net 170 km/u als je lekker aan komt duiken (haalde een funjet in die 150 aangaf op de lazergun :)). Propspeed ligt nog iets hoger dan die van jouw maar hij weegt slechts 500g.

Mijn sniper doet tegen de 190km/u met 850W vermogen en een luchtsnelheid van 230 km/u

Die accu zou ik gewoon opsturen naar flightpower, kan niet echt tegen een stootje :)

Wat is er in dit Topic gebeurd ???

Een orkaan gepasseerd ???

De helft van de posts zijn verdwenen ?

Laatst zijn hier nog sancties voor genomen bij sommige forumleden.

Voor diegene die niet kunnen volgen:

De topicstarter had met zijn Cobra op volle snelheid een paal tegengekomen. :roll:
Dit vond die Cobra niet zo leuk, waardoor hij zich opsplitste in 2 vallende stukken...
Normaal kon je de foto zien van de resten ervan, maar die zijn blijkbaar verwijderd... :roll:

Mvg
L4nc3r ;)

door de ongenodigde kometaar heb ik alles verwijderd !!

gr vosje :D

PS diegene die de foto's wil zien moet me maar pbtje sturen !!

Geloof niet dat dit de bedoeling is, nu is er een totaal onleesbaar en totaal overbodig topic gecreëerd, laat dan gewoon dit topic verwijderen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back